Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سربازرس AFC که برای راستی آزمایی وضعیت مالی سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در تهران به سر می برد از طلبکاران سه باشگاه درخواستی را مطرح کرد.
به گزارش وب سایت نود، از روز گذشته دو ناظر AFC برای راستی آزمایی مدارک مالی سه باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی وارد تهران شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها روز گذشته در باشگاه استقلال مستقر شدند و 110 پرونده مالی این باشگاه را بررسی کردند. آنها امروز با مدیران تراکتورسازی هم دیدار دارند و قرار است در باشگاه پرسپولیس هم حضور پیدا کنند.

در همین راستا خانم وین سربازرس تایلندی که در تهران است از طلبکاران این سه باشگاه خواسته تا به این آدرس ایمیل mailto:Overduepayables@the-afc.com شکایات خود را عنوان کنند تا کنفدراسیون آسیا با دقت این پرونده ها را بررسی کند.

در این زمینه آرش شکرریز که وکیل و نماینده چند بازیکن از این سه باشگاه است اظهار داشت: امروز سربازرس AFC با من تماس گرفت و خواستار این موضوع شد که اگر بازیکن و مربی و هر شخصی از این سه باشگاه شکایت دارد از طریق ایمیل ذکر شده موارد را به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند. او تاکید کرد که این پرونده ها همگی مورد بررسی قرار می گیرد.

شکرریز تاکید کرد: ناظران ای اف سی به صورت جدی در حال پیگیری شکایت ها هستند و به همین دلیل این آدرس ایمیل را در اختیار طلبکاران قرار داده اند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی تراکتورسازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • شرایط صدور دستور موقت
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال