Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:28:17 GMT

برگزاری مراسم پایانی نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۱۱۸۴

برگزاری مراسم پایانی نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، حسین صفری از برگزاری اختتامیه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران در ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت خبر داد و گفت: اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین در این مراسم که با حضور مسئولان نمایشگاه در نیم‌طبقه شبستان برگزار می‌شود، از غرفه‌های برتر نمایشگاه تقدیر خواهد شد.

صفری در یعن حال تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تهران در آخرین روز خود مانند روزهای قبل تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) حضور پیدا کنند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب