Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@15:21:23 GMT

دستگیری سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مینودشت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۱۲۵۸

دستگیری سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مینودشت

حوادث رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری سارقان سابقه‌دار و اعتراف آنان به ۷۶ فقره سرقت در طرح عملیاتی ظفر۸ در مینودشت خبر داد.

به گزارش رکنا، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: طرح عملیاتی ظفر8 با بسیج تمام نیروها و امکانات و با همکاری رده‌های پلیس‌های تخصصی بامداد دیروز در شهرستان مینودشت به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس Police عنوان کرد و گفت: در این طرح 3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

فروزان گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به 75 فقره انواع سرقت Stealing از جمله سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین گفت: در همین راستا و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 17 عدد کارت عابر بانک، 6 النگو طلا، 2 حلقه انگشتر، 3 قطعه اشیاء عتیقه و دیگر لوازم سرقتی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان برخورد با خرده‌فروشان و عوامل تهیه و توزیع موادمخدر را از دیگر فعالیت‌های پلیس در طرح ظفر 8 اعلام کرد و گفت: در این عملیات 22 متهم تحت تعقیب و 17 فروشنده موادمخدر دستگیر و 39 معتاد Addicted متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

سرهنگ فروزان همچنین گفت: با تلاش ماموران انتظامی در این عملیات 69 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی در اجرای موفقیت آمیز این طرح خاطر نشان کرد: این طرح استمرار داشته و در دیگر شهرها و نقاط مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: این گونه افراد باید خود را با هنجارهای موجود در جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police سرقت Stealing معتاد Addicted موفقیت اخبار حوادث سرقت فرماندهی انتظامی استان اعتراف سارقان سابقه دار مینودشت عکس فیلم دختر آمریکا حوادث جسد ایران ترکیه قتل سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران