Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:21:23 GMT

آغاز مزایده باشگاه تراکتورسازی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۱۳۶۲

آغاز مزایده باشگاه تراکتورسازی + عکس

آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی تبریز امروز منتشر شد و متقاضیان خرید این باشگاه می‌توانند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، بعد از حضور عباس الیاسی به عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی، بحث حسابرسی و انجام کارهای مالی و کارشناسی آغاز شد و سرپرست باشگاه با توجه به شرایط باشگاه تراکتورسازی با تلاشی مضاعف به دنبال فراهم کردن بستر واگذاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انجام حسابرسی‌های مالی و کارشناسی‌هایی که لازم به انجام بود، در نهایت امروز الیاسی به وعده اش درباره خصوصی سازی عمل کرد و آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی در روزنامه رسمی(دنیای اقتصاد) به چاپ رسید تا متقاضیان کسب مالکیت باشگاه تراکتورسازی اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

سرانجام وعده واگذاری باشگاه تراکتورسازی امروز عملی شد و آگهی فراخوان مزایده این باشگاه صبح امروز (شنبه 22/2/1397) در روزنامه دنیای اقتصاد به شماره 4325 به چاپ رسید.

در این فراخوان آمده است:

"شرکت تراکتورسازی ایران (سهامی عام) اصالتاً و وکالتاً در نظر دارد صد درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز (سهامی خاص) را واگذار نماید.

از متقاضیان محترم تقاضا می‌شود درخواست کتبی خود را از تاریخ درج آگهی به مدت 7 روز به آدرس: تبریز، جاده سردرود، شرکت تراکتورسازی ایران، ساختمان مرکزی – دبیرخانه تحویل یا به صندوق الکترونیکی شرکت به آدرس E-mail: info@itmco.ir ارسال نمایند.

در این فراخوان قید شده که صد درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی به فروش می رسد و ضمناً شرکت تراکتورسازی در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها