Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان دختر کشور، انتخابی تیم ملی، شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در کرمان پایان پذیرفت.
این مسابقات با شرکت کونگ فوکارانی از استان‌های سراسر کشور برگزار شد و به مدت دو روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در اوزان مختلف با هم پیکار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان کیمیا علیپور و مونا معین شیخ الاسلامی، دو کونگ فوکار کردستانی در پایان رقابت‌های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان دختر کشور انتخابی تیم ملی، دو نشان برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در نتیجه تیمی، فارس بر سکوی نخست ایستاد، کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت، قم عنوان سوم را به دست آورد و کاپ اخلاق این مسابقات نیز به استان گیلان رسید.
تیم استان کردستان با ۱۰ ورزشکار رده سنی بزرگسال به سرپرستی و مربیگری مهین گلشن در اوزان مختلف شرکت کرد.
رقابت‌های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان دختر کشور انتخابی تیم ملی، طی روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در استان کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/م

کسب دو نشان برنز بانوان کونگ فوکار کردستانی دررقابت‌های انتخابی تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گونگ فو وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور