Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - به دستور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و با حمایت هیئت مدیره و در راستای افزایش انگیزه و تعلق سازمانی و با توجه به مفاد آیین نامه استخدامی شرکت، کارکنان قراردادی استخدامی سال ۹۲ به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند.

به گزارش گروه گروه ارتباطات پول‌نیوز، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روز جهانی مخابرات و با توجه به بررسی های به عمل آمده بر طبق تبصره یک ماده ۵ آیین نامه استخدامی شرکت مخابرات ایران و همچنین مواد ۱۱ و ۱۲ این آیین نامه، کارکنان قراردادی مربوط به آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم افزایش بهره وری، اثربخشی و تعلق سازمانی کارکنان افزود: این تصمیم، مطابق با آیین نامه استخدامی شرکت اتخاذ شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران قرارداد استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند

شرکت متصدی یک کشتی توقیف‌شده توسط ایران در خلیج فارس به دلیل ارتباط آن با رژیم صهیونیستی، در اطلاعیه‌ای گزارشی از وضعیت سلامت گروه کارکنان آن ارائه داد.

به گزارش مشرق، شرکت کشتیرانی پرتغالی «ام‌اس‌سی» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که گروه ۲۵ نفری کارکنان کشتی باری «ام‌اس‌سی‌ آریز»(MSC Aries) که ۱۳ آوریل توسط ایران توقیف شده بود، جایشان امن است و در سلامت به سر می‌برند.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که این شرکت پرتغالی همچنین گفت که گفت‌وگوها با مقامات ایرانی برای آزادی فوری آن‌ها ادامه دارد.

این شرکت در اطلاعیه خود همچنین اعلام کرد: ما با مقامات ایران برای تخلیه بار این کشتی در ارتباط هستیم.

وزارت امور خارجه پرتغال، روز گذشته سفیر ایران را فراخوانده و خواستار آزادی فوری این کشتی توقیف‌شده با پرچم پرتغال شد. دولت پرتغال نیز توقیف این کشتی را محکوم کرده بود.

کشتی ««ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) تحت مالکیت شرکتی به نام زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

توقیف این کشتی در پی افزایش تنش‌ها در منطقه بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق و بیم متحدان این رژیم از پاسخ تلافی‌جویانه ایران انجام شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • آشغال‌های دوست داشتنی
  • آشغالهای دوست داشتنی
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده