Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: جوان ۲۵ ساله اندیمشکی محکوم به قصاص نفس با تلاش و کوشش فراوان مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک از چوبه دار نجات یافت.

ماجرا از این قرار بود، سال ۱۳۹۱ جوانی در درگیری خانوادگی دایی خود را به قتل Murder رساند و با معرفی خود به کلانتری، پرونده‌ای با موضوع قتل عمد تشکیل و در دادگاه ثبت و منجر به صدور حکم قصاص وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان که از کار خود پشیمان شده بود سال‌ها و ماه‌ها در انتظار اجرای حکم اعدام execution خود بسر می‌برد که سرانجام با پیگیری مستمر و تلاش‌های فراوان مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک و همکاری نیکوکاران محلی و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول، این جوان برای اجرای حکم قصاص در پای چوبه دار حاضر شد و در حالی که مرگ را در یک قدمی خود احساس می‌کرد خوشبختانه اولیاء دم طناب دار را از گردن وی بیرون کشیده و با این کار خداپسندانه جوان اندیمشکی را از مرگ حتمی نجات دادند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز راننده تاکسی به زن جوان در اتوبان / مسافر نیمه شب او بودم!+عکس

تجاوز خشونت آمیز مرد شیطان صفت به سه دختر 17 ساله + عکس

راز سقوط هواپیمای دختر ثروتمند ترکیه ای در ایران / خلبان پرواز کجاست؟!+ عکس

مرد 22 ساله وقتی از زندان مشهد آزاد شد، زنش با مرد دیگری زندگی می کرد + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

اولین عکس از محل برخورد شهاب‌سنگ در قائمشهر

بلایی که روزهای بارانی بر سر دخترها آمد+ عکس

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

دستگیری هانیه و خواهرش به خاطر اسید پاشی به یک دختر تهرانی

خودکشی هولناک دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام یک مرد بود! + عکس

بروس لی بعد از ازدواج با 2 زن مشهور هم رفت و آمد پنهانی داشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قتل Murder اعدام execution اخبار حوادث جوان شورای حل اختلاف قصاص نفس چوبه دار اندیمشک حوادث اندیشمک همکاری قتل دایی اخبار اندیمشک رهایی از اعدام عکس فیلم دختر آمریکا حوادث جسد ایران ترکیه قتل سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور ۱۹۰ کیلومتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور از راه آهن پروژه راه آهن اندیمشک خرم آباد دورود، اظهار کرد: در پروژه ریلی دو خطه کردن بندر امام تهران در محدوده لرستان قرار داریم که اولین مسیر ریلی کشور بوده که از بندر امام خمینی(ره) بتوانیم بار را به مرکز کشور برسانیم که در حال حاضر به عنوان قدیمی ترین مسیر ریلی است یعنی از شمال خوزستان وارد این استان می شود و به دورود می رسد.

خادمی خاطرنشان کرد: با طرحی که در قدیم و جدید آن وجود داشته این محور نزدیک ترین محوری است که هم به آستارا می تواند برسد و هم اینکه مرکز کشور با ۹۰۰ کیلومتر به بندر امام خمینی(ره) می رسد.

وی اضافه کرد: این محور یکی از با صرفه ترین مسیرها بوده که همان موقع قبل از انقلاب طراحی شده و بعد از انقلاب تاکید شده که این کار صورت گیرد.

خادمی بیان کرد: در دولت احمدی نژاد از جمله کارهای که صورت گرفت، دو خطه کردن راه آهن از بندر امام به اهواز و اهواز به اندیمشک بود که در سفر ریاست جمهوری به خوزستان بخش بین اندیمشک به اهواز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این محور بنای محور ریلی شمال به جنوب در غرب کشور است، افزود: این محور ۱۵۰۰ کیلومتر بوده که ۱۱۰۰ آن موجود است و با ۴۰۰ کیلومتر احداث مسیر جدید کریدور شرق به غرب کشور سرتاسر خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هم اکنون ۱۵ هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور موجود و برنامه ریزی برای تکمیل ۲۰۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال نیز صورت گرفته است.

خادمی ادامه داد: متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور ۱۹۰ کیلومتر است که سال گذشته برای احداث ۴۷۰ کیلومتر خطوط ریلی در کشور هدفگذاری شده که ۲۴۰ کیلومتر آن بهره برداری شد.

وی اظهار کرد: ردیف بودجه ای طرح های ریلی کشور ۳۷ هزار میلیارد ریال است که با توجه به هزینه اجرای این طرح ها کفاف نمی دهد در صورتی که چنانچه منابع تامین شود، ظرفیت احداث سالانه ۵۰۰ کیلومتر راه آهن در کشور وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • ترفندی جالب برای گره زدن طناب که حتما به کارتان می‌آید (فیلم)
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...