Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: مسابقه قرآنی تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۱۵۰ نفر از مددجویان و کارکنان کمیته امداد مازندران در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء دانش قرآنی و اعتلای ایمان، بصیرت دینی مددجویان و کارکنان، ترویج و توسعه فرهنگ تمسک به قرآن و عترت، شناسایی استعداد‌های قرآنی و فراهم نمودن زمینه ارتقاء آنان و معرفی به جامعه قرآنی، گسترش فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالیشاه گفت: این مسابقات در شش رشته شامل اذان، قرائت، روانخوانی، مفاهیم، ترتیل و حفظ قرآن بوده است.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور مددجویان برگزار شد و برترین‌ ها به مرحله استانی اردیبهشت امسال در مجتمع تربیتی و فرهنگی شهید رجایی فریدونکنار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: نفرات اول این جشنواره قرآنی دربخش قرائت، ترتیل، حفظ واذان به مرحله کشوری که به میزبانی استان فارس برگزارمی شود، راه یافتند.

انتهای پیام/ م

حضور ۱۵۰ مددجوی مازندرانی در مسابقات قرآنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پربازدیدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود