Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ظاهرا برخی ضربه ای که از آمریکا خورده ایم را فراموش کردند و گمان می کنند کشورهایی مانند انگلیس و فرانسه قابل اعتمادند این درحالی است که اروپایی‌ها بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسین راجی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به نقض عهد آمریکا در خصوص قرارداد برجام، ضمن اشاره به ماجرای تاریخی صدر اسلام، اظهار کرد: 1400 سال پیش هنگامی‌که مالک اشتر به چند قدمی خیمه معاویه رسیده بود تا معاویه را از بین ببرد، اما منافقین نگذاشتند و مالک به نزد امیرالمؤمنین برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قرار شد حکمیت رخ بدهد و آن کاندیدایی که امام علی (ع) معرفی کرده بودند توسط مردم رأی نیاورد و ابوموسی اشعری برای مذاکره رفت و شکست مفتضحانه‌ای خورد اما منافقین بازهم خباثت کردند و گفتند ما نفهمیدیم، علی چرا اجازه داد؟

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تاریخ مجدداً تکرار شده است، گفت: چند روز قبل رهبر معظم انقلاب صحبت بسیار مهمی در رابطه با اقدام خروج آمریکا از برجام داشتند و فرمودند که این اقدام کاملاً پیش‌بینی‌شده‌ای بود که آمریکا از برجام خارج خواهد شد.

 

وی ادامه داد: کجایند آن‌هایی که می‌گفتند امضای جان کری تضمین است؟ مگر قرار نبود که با امضای توافق برجام تمام تحریم‌ها برداشته شود و همه مشکلات مردم رفته‌رفته حل بشود؟ اما این خروج آمریکا باید برای همگان درس عبرت شود.

 

حجت‌الاسلام راجی با اشاره به بمباران رسانه‌ای در زمان توافقات توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای دولتی، بیان کرد: تیتر روزنامه‌ها هنوز فراموش نشده است که برخی همگی و جمعی با یک سمت‌وسوی خاص به حمایت دولت پرداخته و منتقدان را بی‌سواد می‌خواندند؟ آیا اکنون حقیقت را به مردم می‌گویند یا خیر؟

 

وی تأکید کرد: تحریم‌ها که برداشته نشده است، هیچ بلکه می‌بینیم اکنون نه چرخ سانتریفیوژ ها می‌چرخد و نه چرخ زندگی مردم و تین در حالی است که گویا چرخ زندگی برخی از مسئولین خیلی هم خوب می‌چرخد و به مردم توجه نمی‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آقایان دولتی حرف از اعتماد به اروپا می‌زنند، گفت: ظاهرا برخی تجربه و ضربه ای که از آمریکا خورده ایم را فراموش کردند و گمان می کنند کشورهایی مانند انگلیس و فرانسه برای ما قابل اعتمادند این درحالی است که اروپایی‌ها بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیانات و مطالبات خود را از جامعه دانشگاهی و جوانان درخواست کرده بودند، عنوان کرد: جامعه علمی و دانشگاهی با روشنگری تخصصی اجازه تکرار این‌گونه فعالیت‌ها را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است