Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به پایان عملیات آواربرداری و ایمن‌سازی محل حادثه انفجاز گاز و ریزش ساختمان چهار طبقه در پردیس، گفت: علت نهایی این حادثه توسط تیم کارشناسی در حال بررسی است.

آتش‌پاد علی تراب‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 15:40 روز گذشته (21 اردیبهشت‌ماه) حادثه انفجاز گاز و ریزش یک مجتمع چهار طبقه مسکونی واقع در خیابان کاوه 3 منطقه پردیس اهواز به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از چند دقیقه تیم‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند چهار واحد مسکونی ضلع غربی این ساختمان هشت واحدی کاملا فرو ریخته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه آتش‌نشانان در دقایق اولیه  موفق شدند هفت نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی را زنده از زیرآوار نجات دهند. عملیات آواربرداری و ایمن‌سازی محل این حادثه نیز ساعت 4:25 بامداد امروز به پایان رسید که طی آن هیچ فرد محبوس دیگری در زیر آوار یافت نشد.

تراب‌پور با بیان اینکه علت نهایی این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: در این حادثه 55 آتش‌نشان از چند ایستگاه، به همراه 12 دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق، دو دستگاه جرثقیل، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و سایر تجهیزات به کارگیری شدند.

یک کشته و 14 مصدوم در حادثه انفجار ساختمان مسکونی

همچنین شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه انفجاز گاز و ریزش یک ساختمان مسکونی چهار طبقه به نام مجتمع میلاد واقع در خیابان 3 کاوه پردیس اهواز که ساعت 15:50 روز گذشته رخ داد، 14 نفر مصدوم و یک نفر کشته شدند.

وی ادامه داد: متوفی این حادثه زنی 20 ساله بود که با 60 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شد و جان باخت. همچنین  از این 14 مصدوم نیز یک نفر مرخص شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش نشاني حوادث منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان