Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:12:42 GMT

وایمکس ایرانسل ۱۰ روز دیگر خاموش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۲۰۲۲

وایمکس ایرانسل ۱۰ روز دیگر خاموش می‌شود

پایان اردیبهشت‌ماه آخرین روز ارائه خدمات وایمکس ایرانسل است، مشترکان وایمکس مودم‌های خود را با مودم‌های TD-LTE عوض کنند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ اقتصادی فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل نظرات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ روابط عمومی اپراتور دوم ارتباطی اعلام کرد که با پایان اردیبهشت‌ماه جاری ارائه خدمات وایمکس این اپراتور به پایان خواهد رسید و تا آن زمان، مشترکانی که هنوز اقدام به تعویض مودم‌های وایمکس خود با مودم‌های TD-LTE نکرده‌اند فرصت دارند تا برای تعویض مودم‌ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که قبلاً از تکنولوژی نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند می‌توانند مودم خود را با مودم‌ TD-LTE که از نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت پشتیبانی می‌کند، تعویض کنند.

در یک روش مشترکان می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir قسمت «مودم»، بخش «تعویض رایگان مودم وایمکس با TD-LTE» و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی MAC مودمی که در اختیار دارند، مودم وایمکس خود را با مودم TD-LTE عوض کنند.

همچنین این امکان فراهم است که مشترکان برای تعویض مودم خود از خطوط ایرانسلی با شماره 600 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09366000000 تماس بگیرند.

مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند می‌توانند از یکی از سه روش مراجعه به قرارداد خرید، پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و یا مراجعه به قبوض دریافتی شناسه وایمکس خود را به دست بیاورند. همچنین نشانی MAC مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد درج شده است.

تعویض و تحویل مودم‌های وایمکس با مودم‌های TD-LTE رایگان بوده و مشترکان متقاضی تعویض این مودم‌ها فقط هزینه بسته اینترنت در نظر گرفته شده را می‌پردازند. مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند نیز پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم‌های TD-LTE مشترکان بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/‎

R1012190/P1010113/S7,86/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد