Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:43:36 GMT

برگزاری طرح «ضیافت الهی» در ۷ بقعه متبرکه ماسال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۲۲۵۱

برگزاری طرح «ضیافت الهی» در ۷ بقعه متبرکه ماسال

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خریه ماسال گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۷ بقعه متبرکه ماسال برگزار می‌شود.

حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در هفت بقعه متبرکه ماسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اهل روزه واقعی تقوا پیشه‌گانی هستند که ذخیره بطن را از نان تهی و از انوارهای آسمانی آکنده می‌سازند، و با تمسک به قرآن و توسل به اهل بیت(علیه‌السلام) و در پرتو عنایات و برکات این ماه رازهای خود را با صاحب حق، خدای سبحان گفته و سر به آستان ربوی نهاده و با رب الکریم خود به نجوا می‌نشینند.

 

رئیس اوقاف و  امور خیریه ماسال با بیان اینکه مساجد این شهرستان با حضور مردم این شهرستان غبار روبی شده است، گفت: اقامه نماز جماعت، مراسمات دعا و مناجات، محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی، جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه‌های اجرایی در طرح ضیافت الهی است.

 

رحیمی تصریح کرد: محتوای محفل انس با قرآن شامل سخنرانی با محوریت مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و ترویج سنت حسنه وقف، اجرای تواشیح، تلاوت قاریان استانی در کنار قاریان بین المللی، اجرای مسابقات قرآنی با حضور حضار همراه با اهدای جوایز و تقدیر از پیشکسوتان و فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات شب‌های قدر، شب و روز و شام شهادت امام علی(علیه‌السلام)، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در طرح ضیافت الهی، ترویج فرهنگ افطاری ساده، راه اندازی خیمه معرفت، جشن ولادت کریم اهل بیت(علیه‌السلام)، حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های اوقاف د ر طرح ضیافت الهی است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال با اشاره  به اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای طرح ضیافت الهی، اظهار کرد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی مراسمات ضیافت الهی و همچنین پیامک‌های مناسبتی شامل آیات و روایات متناسب با ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، شهادت حضرت علی(علیه‌السلام)، فضاسازی و تبلیغات محیطی بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم و سیاه پوش نمودن فضای محیطی امامزادگان متناسب با شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(علیه‌السلام) از دیگر برنامه‌های این

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد مجلس کتاب آیت الله مکارم شیرازی مصلی کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی مهدویت شورای شهر تهران طرح ضیافت الهی خیمه معرفت ماه رمضان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام

دریافت 95 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم ولایتمدار بندرلنگه با تشکیل دسته‌های عزاداری در شب شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت به سوگواری مشغول شدند و یاد و خاطره این امام بزرگوار را گرامی داشتند.

کد خبر 6096288

دیگر خبرها

  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه