Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:54:17 GMT

ادامه بارش‌های پراکنده و گردوغبار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۲۳۴۹

ادامه بارش‌های پراکنده و گردوغبار در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: بارش‌های رگباری و وجود گردوخاک در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود همچنین احتمال کاهش دید در این مناطق وجود دارد.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: روز گذشته بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان داشته‌ایم که بیشترین بارش مربوط به سمیرم با ۷ میلی‌متر بوده است.

وی در خصوص بیشترین بارش‌ها در سطح مناطق استان گفت: بیشترین بارش‌ها مربوط به فریدونشهر ۱/۲ میلی‌متر، خوانسار یک میلی‌متر، مبارکه ۰/۶، گلپایگان ۰/۱، زرین‌شهر ۰/۲ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه ناپایداری‌ها با شرایط افزایش ابر و بارش‌های رگباری ادامه دارد، افزود: امروز برای اکثر مناطق به ویژه برای نیمه شمالی استان، بارش‌های رگباری به همراه رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید تا نسبتا شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با اشاره به کاهش دید افقی در برخی مناطق افزود: وجود گردوخاک در کل استان و به ویژه در مناطق غرب، شمال و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال کاهش دید در این مناطق وجود دارد.

جعفری در ادامه اظهار کرد: برای روز شنبه و یکشنبه سیستم بارشی تا حدودی ضعیف خواهد شد اما در نیمه شمالی استان ناپایداری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌ها به صورت پراکنده و رگباری خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر همین میزان خواهد بود، دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات ۲۱ و در خنک‌ترین ساعات ۱۵ درجه بوده است. گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۲۸ درجه و خنک‌ترین نقطه هم فریدونشهر با دمای ۷ درجه بوده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارش باران گردو غبار اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود

آن طور که کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داده است، اواخر هفته مناطقی از این استان شاهد سامانه بارشی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق افزوده خواهد شد، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749024

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده