Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی تبیین گفتمان امام (ره) ویژه دانشجویان فعال فرهنگی - سیاسی به همت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شرقی در تبریز برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از تبریز، دوره آموزشی تبیین گفتمان امام (ره) ویژه دانشجویان فعال فرهنگی - سیاسی دانشگاه‌های شرقی به همت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های و بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست با سخنرانی مجتبی سلطانی، نویسنده کتاب خط سازش و پژوهشگر تاریخ معاصر، سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات تاریخ معاصر ایران، جواد منصوری مشاور رئیس مرکز استاد انقلاب اسلامی و سید احمد سادات، مدیر شبکه الکوثر و مدیر سابق شبکه العالم برگزار شد.

در این دوره یک روزه که با شرکت ۱۵۰ دانشجوی برادر و خواهر برگزار شد به مسائلی، چون "مواجهه امام با نهضت آزادی و جریان لیبرال"، "چرایی عدم اعتماد به آمریکا در منطق امام (ره) " و تحولات منطقه و صدور انقلاب در سیره عملی امام (ره) پرداخته شد.

سید احد سادات مدیر شبکه برون مرزی الکوثر با بیان اینکه زمانی که بحث صدور انقلاب مطرح شد یکی از اندیشمندان اروپایی طی نامه‌ای به اعلام می‌دارد که در نیمه قرن ۲۱ میلادی اروپا شاهد گسترش اسلام خواهد بود و باید منظر اروپای اسلامی باشیم.

احد سادات بیان کرد: وقتی حضرت امام به کورباچوف نامه نوشتن در وزارت امورخارجه افرادی بودند که می‌گفتند این حرف‌های حضرت امام دارای ریسک است و در دنیای دیپلماسی نباید اینگونه پیش گویی شود.

مدیر شبکه برون مرزی الکوثر با برشمردن نمونه‌هایی از صدور انقلاب به دنیا به پیروزی حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۰ اشاره کرده و گفت: پیروزی حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار از به وجود آمدن رژیم اسرائیل بود و این پیروزی ثمره انقلاب اسلامی است.

وی مطرح کرد: امروز در غزه بیش از ۱۰۰۰۰ تونل وجود دارد که اسرائیل حدود ۱۰۰۰ تونل را از بین برده، ولی مابقی تونل‌ها برای ارتباط غزه با بیرون فعال است و شبکه الکوثر برای اولین بار تصایری از داخل این تونل‌ها پخش کرده است.

سادات تصریح کرد: سردار همدانی در سوریه نیرو‌های مردمی را تشکیل داده و آموزش داد و تا زمان شهادتش بیش از ۷۵۰۰۰ نفر از نیرو‌های سوری تحت آموزش این مرد بزرگ قرار گرفتند.

مدیر شبکه الکوثر با بیان اینکه صدور انقلاب امروز مرز نمی‌شناسد افزود: امروز در نیجریه حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون نفر شیعه وجود دارد که از ثمرات صدور انقلاب به دنیاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است