Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن‌موتورهایی با تاییدیه رنو و بنز به بازار خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عیسی اسحاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم تقدیر از عاملان برتر فروش شرکت نفت ایرانول، گفت: این شرکت در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای افزایش کیفیت علاوه بر تاییدیه‌های خودروسازان مطرح جهانی، ۵ محصول جدید طی ماه‌های آینده با سطح کیفی بالا و تاییدیه‌های بنز و رنو به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی گفت: در سال گذشته با همکاری پتروناس برای نخستین‌بار در کشور روغن دریایی تولید کردیم و به‌زودی روغن‌های صنعتی، موتوری و گریس را تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در شرکت طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۶ یکی از بهترین سال‌های شرکت نفت ایرانول از اول تاسیس تاکنون بوده است و توانستیم رکورد تولید، فروش روغن‌موتور (با فروش نقدی) و صادرات را بشکنیم و بیشترین رشد فروش روغن‌موتور و افزایش سهم بازار را به خود اختصاص و خام‌فروشی را ۴۰ درصد کاهش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به پایانه صادراتی با مخازن ۲۵ هزار تنی ایرانول در بندر امام، گفت: این مخازن مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با این اقدام ذخیره‌سازی محصولات به سه برابر افزایش می‌یابد و به یاری خدا به‌زودی افتتاح رسمی می‌شود.

در ادامه این مراسم کاظمی مدیر بازاریابی، فروش و صادرات شرکت نفت ایرانول نیز توضیحاتی در مورد سیاست‌های فروش این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های آینده بیان کرد.

همچنین در پایان این مراسم از عاملان برتر فروش شرکت نفت ایرانول با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. اسامی عاملان حائز رتبه اول تا سوم شامل شرکت روانکاران صنعت پهلوانزاده، شرکت روانکار صنعت شاهوار و شرکت ریستاب روانکار ایرانیان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام روغن موتور کالای داخلی نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود