Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:52:31 GMT

پلیس ایران لباس عوض می‌کند+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۲۹۳۱

پلیس ایران لباس عوض می‌کند+ جزئیات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اعلام خبر اعمال تغییراتی در لباس‌های ماموران پلیس اظهار کرد: با توجه به نیازهای جدید به وجود آمده، اصلاحاتی در خصوص لباس ماموران پلیس انجام گرفته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: نوآوری، زیباتر شدن لباس ماموران و کاربردی‌تر شدن لباس‌های پلیس در دستور کار ما قرار گرفته و ما در حال کار بر روی اصلاحات مدنظر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر از چند سالی، با توجه به تغییرات زمانی، لباس ماموران پلیس مورد بازنگری قرار می‌گیرد تا در صورتیکه ایراداتی در لباس ماموران وجود داشته باشد اصلاح شود و پیشنهادات جدید در خصوص لباس ماموران پلیس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فتحی‌زاده با بیان اینکه تغییر لباس پلیس نیازمند طی شدن یک فرایند قانونی است افزود: در این فرایند پس از ارائه پیشنهادات و جمع‌بندی بر روی اصلاحات مدنظر، موضوع باید به اطلاع ستاد کل نیروهای مسلح برسد و در صورت موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، این تغییرات اعمال خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سوال که این تغییر لباس برای نیروهای ستادی خواهد بود یا عملیاتی گفت: در بررسی‌های انجام شده هم لباس‌های ستادی ناجا و هم لباس پرسنل عملیاتی پلیس تغییراتی خواهند داشت.

وی در پایان با تاکید بر اهداف این تغییرات خاطرنشان کرد: این تغییرات به کاربردی‌تر شدن لباس‌های ماموران پلیس و در عین حال زیباتر شدن آن خواهد انجامید و در حال کار بر روی این تغییرات هستیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

تغییرات جدید لباس‌های پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک