Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - 25 فارغ التحصیل ازاستان چهارمحال وبختیاری در رشته تربیت بدنی با افتتاح کلینیک حرکات اصلاحی رویای سبز به فعالیت تخصصی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، کلینیک حرکات اصلاحی رویای سبز با هدف آسیب شناسی، اصلاح، پیشگیری و تقویت جسمی و ورزشی در شهرکرد راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز با اعتبار 800 میلیون تومان و اشتغال‌زایی 25 فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی با حمایت بخش خصوصی در شهرکرد به بهره برداری رسیده است.
این مرکز شامل بخش‌های ماساژدرمانی، حرکات اصلاحی، سونای خشک و بخار و بررسی وضعیت سلامت جسمی افراد است و در این مرکز آسیب شناسی جسمی و حرکتی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌ها توسط متخصصین اجرا خواهد شد.
در مراسم افتتاحیه این مرکز اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز به ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش تأکید کرد و گفت: همواره باید درپی راهکارهایی برای جذب بخش خصوصی در این حوزه باشیم.
وی با اشاره به اینکه انجام حرکات اصلاحی برای جلوگیری از بروز ناهنجاری در هر مقطعی اهمیت بسزایی دارد، تصریح کرد: نبود مکان مناسب برای انجام این حرکات مهمترین دغدغه علاقه مندان است.
عباسی واگذاری اراضی مستعد، تغییر کاربری و واگذاری اماکن قابل واگذاری به متخصصین ورزشی به شکل BOT را ضروری دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری موظف به برگزاری جلسات مشترک و حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه هستند.
همچنین وی بر تسهیل زمینه اعطای تسهیلات بانکی به متخصصین ورزشی برای راه اندازی مراکز خصوصی ورزش درمانی تأکید کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری این اراضی فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در استان خواهد بود.
لازم به ذکر است این کلینیک با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، و دیگر مسئولین استانی به بهره‌برداری رسید.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - وزارت ورزش و جوانان - اشتغال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی

  به گزارش ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر رادمنش با بیان اینکه در مکتب طب سنتی ایران چیدمان تغذیه بر اساس فصل، سن، محل زندگی و مزاج اشخاص متفاوت است، اما یکسری تدابیر عمومی نیز وجود دارد که رعایت آنها به حفظ سلامت همه افراد­ کمک می‌کند؛ تاکید کرد: پرهیز از پرخوری و درهم خوری یکی از اصول مهم تغذیه به شمار می‌آید، زیرا رعایت نکردن آن موجب تداخل و اختلال در هضم و ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. دکتر رادمنش همچنین داشتن نظم در ساعات غذا خوردن را یکی از مهمترین آداب تغذیه صحیح دانست و بر ایجاد فاصله کافی بین وعده شام و خوابیدن تاکید کرد. وی افزود: طب ایرانی، طب کلی نگر است و پزشکان متخصص طب ایرانی بر اساس شرایط هر فرد، دستورهای خاصی را به وی ارائه می‌دهند. در طب ایرانی پیشگیری از بیماری با رعایت اصول ششگانه حفظ سلامتی جز قوانین بنیادین می‌باشد. این اصول عبارتند از آب و هوا، تغذیه، حرکات بدنی، خواب و بیداری، نگهداری مواد لازم و دفع مواد زاید و حالات روحی و روانی که در این میان ورزش و تغذیه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این پزشک و متخصص طب ایرانی ادامه داد: ورزش اصولی، عامل مهمی برای حفظ سلامتی به شمار می‌رود و برای آن فواید زیادی ذکر شده است. به نظر برخی از حکما، چون ابن سینا، عامل ورزش در حفظ سلامتی، بر همه عوامل حتی تغذیه، تقدم دارد و برای اینکه از فعالیت‌های بدنی بیشترین فایده نصیب افراد شود، ورزش‌های متناسب با هر فرد پیشنهاد شده است. وی افزود: فعالیت بدنی منظم و متناسب با سن و شرایط جسمانی، فواید بی‌شماری برای سلامت جسم و روان دارد. تشویق اعضای خانواده به انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و ورزش‌های گروهی، متناسب با شرایط افراد خانواده می‌تواند روحیه نشاط و شادابی را در خانه حاکم کند. ­ وی در پایان گفت: با همدلی و همکاری خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌توانیم با ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی و متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی، جامعه‌ای سالم و پویا برای نسل‌های آینده بسازیم. هفته سلامت فرصتی مغتنم برای آغاز این حرکت ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد