Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:50:27 GMT

کشف یک فقره زمین خواری در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۳۵۱۹

کشف یک فقره زمین خواری در بجنورد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در پی وقوع یک فقره زمین خواری در روستای علی آباد از توابع شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و استعلام از ادارات مربوطه متوجه صحت و سقم موضوع شدند ، اظهار کرد: ماموران بلافاصله نسبت به دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرب زاده با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی به بزه انتسابی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف نمود، افزود: بعد از تشکیل پرونده متهم به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
وی از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوکی را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ ب


دستگیری متهم زمین خواری در بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اعلام چند فقره سرقت از مغازه در شهر یزد بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری ۱۶ پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی خودروی متهمان در سیستم پلیس ثبت شد که در نهایت ساعتی بعد خودروی مذکور توسط پلیس آگاهی کاشان توقیف شد و متهمان دستگیر شدند. 
 در ابتدا ۴ سارق دستگیر شده منکر جرم خود شدند که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهر یزد اعتراف کردند 
 همشهریان عزیز هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان