Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به وظایف مدیران در مجموعه مدیریتی خود و تکریم ارباب رجوع، گفت: نظارت مهم ترین مسئله ای است که مدیر باید به آن توجه کند اما در این زمینه ضعف داریم که عامل آن ضعف در اقتدار مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد آبیار، مدیرکل بازرسی استان کرمان امروز ( 22 اردیبهشت ) در جلسه شورای اداری کرمان با اشاره به بحث مدیریت، اختیاراتی مدیران و آسیب های موجود در این زمینه، افزود: نظارت مهم ترین مسئله ای است که مدیر باید به آن توجه کند اما متاسفانه در این زمینه ضعف داریم  که عامل آن ضعف در اقتدار مدیریتی است لذا مسئولین باید هر روز قوانین را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عده ای می گویند باید جهت نظارت از قبل اطلاع داده شود در صورتی که این تفکری اشتباه است چراکه شما یک مدیر هستید و عدم توجه به این امر نیز به ضعف مدیریتی بر می گردد لذا ضرورت دارد در زمینه مدیریتی تغییری اساسی ایجاد شود.

 

مدیرکل بازرسی استان کرمان عنوان داشت: از جمله عواملی که یک مدیر در درون مجموعه خود باید به آن توجه داشته باشد می توان به سنجش سلامت مجموعه، اشراف بر تمام واحدهای زیر مجموعه خود، کنترل همه برنامه های مجموعه و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.

 

 وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب های موجود در مجموعه مدیریتی، احمال یا سهل انگاری مدیران است و شاید این امر یکی از دلایل عقب ماندگی پروژه های موجود باشد، ابراز داشت: یکی از وظایف مدیران و مسئولان، مبارزه با فساد است که در این زمینه نیازمند حضور قدرت مند دستگاه اجرایی هستیم؛ ضمن اینکه دستگاه های نظارتی و اجرایی در کنار یکدیگر فعالیت می کنند و خود را از یکدیگر جدا نمی دانند.

 

آبیار اظهار داشت: فرمانداری و ‌بخشداری ها باید بر شهرداری ها و شوراها نظارت داشته باشند البته این امر به معنای دخالت نیست و باید به این نکته توجه کرد که هزینه کردن بودجه هر دستگاهی در مواردی غیر از آنچه در قانون آمده است، جرم محسوب می شود و به آن رسیدگی می شود.

 

وی بیان داشت: از امام جمعه کرمان درخواست می کنم، جهت تببین بحث فساد به کمک ما آمده و با توجیه روحانیت این امر در سطح جامعه تبیین شود.

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد مصلی کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی مجلس مقام معظم رهبری کنگره نقش شیعه کتاب خروج آمریکا از برجام مدیریت سالم احمد آبیار نظارت و ارزیابی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است

حجت الاسلام حمیدی بر رفع موانع تولید در استان کرمان تاکید کرد و گفت:دستگاه قضائی استان حمایت از بنگاه‌های تولیدی و تحقق شعار سال را تکلیف خود می‌داند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان بیان داشت: نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بود که مردم را در فعالیت‌های تولیدی دخیل کردند.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود: مسئولان باید درخصوص مشارکت مردم در تحقق شعار سال اعتماد سازی کنند تاسرمایه‌های خرد و کلان مردم به سمت تولید سوق داده شود در صورتی که زمینه سرمایه گذاری مردم در تولید فراهم نشود، این سرمایه‌ها به سمت بازار‌های دلالی (از جمله طلا و سکه) می‌رود.

وی گفت: هرکجا که مردم پای کار اقتصاد آمدند و سرمایه گذاری کردند شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم هستیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در کرمان اظهار داشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی گلایه مندند که مسئولان همکاری نمی‌کنند و برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر است و مانع از صادرات یا جهش تولید می‌گردد.

بايد سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود

او افزود: بایستی مسئولان تدابیری بیاندیشند و آسیب شناسی کنند تا سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری، مهم و ضروری است و بایستی هرچه سریعتر راه اندازی شود، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس است و هنوز تصویب نشده در حالی که لایحه کارشناسی و خوبی است و خیلی از مسائل قضایی و حقوقی بنگاه‌های تولیدی در ان لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تشکیلات خوبی برای دادگاه‌های تجاری در نظر گرفته، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس برود و تصویب شود تا بشود از فعالان اقتصادی حمایت‌های قانونی صورت بپذیرد.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود