Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:52:14 GMT

فروش ربات امدادی برای اولین بار+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۳۵۹۶

فروش ربات امدادی برای اولین بار+تصاویر

شرکت سازنده پیشرفته‌ترین ربات سگ‌نمای امدادی، از فروش این ربات از سال آتی خبر داد، در حالی که هیچ اشاره‌ای به قیمت احتمالی آن نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "بوستون دینامیکز"(Boston Dynamics) طی مراحل ساخت، توسعه و آزمایش پیشرفته‌ترین ربات خود موسوم به "اسپات مینی"(SpotMini) که شبیه به یک سگ ساخته شده، ویدئوهایی از باز کردن درب، کاهش دخالت انسانی و یافتن مسیر و طی آن به تنهایی، منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مارک ریبرت"، رئیس "بوستون دینامیکز" امروز در کنفرانس CNET گفت که "اسپات مینی" در سال آینده عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، این شرکت 10 نمونه از این ربات چهارپا ساخته است و قصد دارد تا پایان امسال، 100 نمونه دیگر نیز تولید کند.

"ریبرت" گفت که شرکت "بوستون دینامیکز" با تولیدکنندگان کار خواهد کرد تا میزان تولید خود را پیش از آغاز فروش در سال 2019 افزایش دهد.

وی در مورد قیمت این ربات صحبتی نکرد و این یعنی این که قیمت بالایی خواهد داشت. در عوض، او بحث کرد که "اسپات مینی" چگونه می‌تواند برای گشت‌های امنیتی یا در ساختمان‌های در حال ساخت مورد استفاده قرار گیرد.

"بوستون دینامیکز" در ویدیویی که دیروز منتشر کرد، نشان داد که این ربات چگونه از دوربین‌های خود برای نقشه‌برداری یک فضا استفاده می‌کند و سپس موقعیت خود را در آن نقشه پیدا می‌کند و به طور خودکار از طریق این نقشه حرکت می‌کند.

همچنین "بوستون دینامیکز" دیروز مهارت‌های بیشتری را از ربات انسان‌نمای خود موسوم به "اطلس"(Atlas) نشان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بوستون دینامیکس ربات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع این خودروساز خوب نیست

در ۳ ماهه گذشته، پولستار حدود ۷۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داد که ۴۰ درصد کاهش نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته داشته است؛ یعنی شرکت، ۱۲هزار و ۷۶دستگاه را به‌فروش رسانده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پولستار معتقد است بخشی از دلیل کاهش تقاضای کلی برای خودرو‌های الکتریکی در سراسر جهان است؛ اگرچه ارقام نشان می‌دهد که بازار به طور کلی رشد کرده است.

پولستار۳

با این حال، توماس اینگنلات، مدیرعامل شرکت معتقد است که وضعیت فروش آن‌ها تا پایان سال جاری با کمک شاسی‌بلند‌های پولستار۳ و ۴ بهبود خواهد یافت.

پولستار۴

او گفت که بررسی‌های مثبت رسانه‌ها، خریداران بیشتری را جذب می‌کند؛ به‌ویژه پس از راه‌اندازی این دو مدل در بازار‌های بیشتر.

پولستار۳ در آستانه شروع عرضه جهانی خود است، درحالی که پولستار۴ برای ماه اوت در اروپا، استرالیا و احتمالا ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است. هدف اصلی این شرکت ۱۵۵هزار تا ۱۶۵هزار دستگاه فروش در سال۲۰۲۵ است.

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند