Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@11:52:06 GMT

ارتقای خدمات پس از فروش اولویت اصلی سایپا است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۳۸۸۵

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپانیوز، مهندس جهرودی با همراهی مدیرعامل سایپایدک و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، از دو نمایندگی منتخب استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز بازدید کرد و نمایندگان سایپا در سراسر کشور را خط مقدم ارتباط با مشتریان دانست و بر لزوم افزایش رضایت مندی مشتریان نسبت به خدمات پس از فروش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه سایپا در جریان این بازدیدها خاطرنشان کرد: با افتتاح سامانه جدید فروش گروه خودروسازی سایپا و همچنین عرضه محصولات جدید طی ماه های آینده، قطعا میزان رضایت مشتریان و ‌مردم از خدمات فروش این مجموعه بهبود چشمگیری خواهد داشت.

گفتنی است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از نمایندگی های ارومچیان و وفادوست در شهر تبریز بازدید کرد و نحوه خدمات رسانی در این نمایندگی ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک با مشتریان تبریزی به گفتگو پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان روز سه شنبه ٢٨ فروردین ماه سالجاری در جریان بازدید از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی این استان و نشست با رئیس دانشگاه ، معاون غذا و دارو و کارکنان این معاونت بیان داشت : دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقاء کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایتمندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد نماید.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده ایم که با پیگیری های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب ، سرطان ، پیوند استخوان و ... در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه ریزی های مدون در این حوزه خواند و افزود: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام های جدیدی برداریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی استان از ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه ای خبر داد و بیان کرد: استان کردستان با برنامه ریزی های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که در صدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک نمائیم.

در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت های قانون مولد سازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می نماید.

راه اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان

فریدون عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان نیز با اشاره به برخی نیازمندی های استان گفت: کلنگ زنی دو بیمارستان در استان، به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدوارم با همکاری مدیران استانی هر چه سریعتر ساخت این دو پروژه به اتمام رسیده و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان بیان کرد: فراهم کردن انبارهایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تامین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی های ما در حوزه غذا و دارو است که با این کار مهم جایگاه مرجعیت دانشگاه حفظ و ارتقاء داده می شود.

عبدالملکی به پیشرفت سایر بخش های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزشی ٨ رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که دستیاری عفونی و ارولوژی و PhD پژوهشی پزشکی سلولی ملکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری های نوین از آن جمله است.

وی به ارائه خدمات به مردم در ١٦ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان سیار برای موارد غیرمترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان، مرز باشماق را از مهمترین مرزهای صادراتی کشور برشمرد و اظهار کرد: در این مرز باید به سلامت به عنوان یک مقوله ویژه توجه شود به طوری که فضایی حداقل ١٠٠٠ متر مربعی برای ارائه خدمات سلامت از قبیل واکسیناسیون، قرنطینه سازی، کنترل قاچاق دارو و مواد آرایشی و پد پالگرد در طرح جامع مرز در نظر گرفته شود.

گفتنی است بازدید از واحد های مختلف آزمایشگاه معاونت غذا و دارو پایان بخش این دیدار و نشست ٢ ساعته بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896086

دیگر خبرها

  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه