Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@12:20:53 GMT

ماجرای فضانوردی که با مرگ دست و پنجه نرم می کند/عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۴۱۷۶

کارگردان فیلم سینمایی "مرد شش میلیون دلاری" با بازی "مارک ولبرگ" برای بار سوم تعویض خواهد شد تا همچنان اکران فیلم در زمان مشخص شده در هاله ای از ابهام باشد.

فیلم سینمایی "مرد شش میلیون دلاری" با بازی "مارک ولبرگ" که سال گذشته فیلم "ترنسفورمز 4" را در گیشه داشت اکران بین المللی خود را 31 ماه می 2019 در سینماهای جهان آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داستان فیلم زندگی فضانوردی به نام استیو آستین را دنبال می‌کند که از نظر جسمانی تقویت می‌شود و بعد از اینکه سفینه‌اش با مشکل فرود می‌آید، با مرگ دست و پنچه نرم می‌کند.

کمپانی برادران وارنر پیش از این "پیتر برگ" را گزینه کارگردانی اعلام کرده بود اما بعد نام "دایمن زیفرون" کارگران آرژانتینی سینمای هالیوود برای کارگردانی اثر اعلام شد اما در حال حاضر وی نیز کار قبول نکرده و فیلم بدون کارگردان مانده است.

هنوز زمان مشخصی از شروع فیلمبرداری "مرد شش میلیون دلاری" اعلام نشده و فیلم در حال عبور از مرحله پیش تولید و انتخاب عوامل است. تاکنون تنها حضور ولبرگ در فیلم قطعی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی جهان مرگ هالیوود سینمای هالیوود فیلم هالیوودی مرد 6 میلیون دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟

یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی در حال بررسی سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری روی استارتاپ هوش مصنوعی xAI ایلان ماسک و چت‌بات گراک است.

به‌گزارش The Information، ایلان ماسک در حال نزدیک‌شدن به معامله‌ی اولیه با سرمایه‌گذاران بالقوه ازجمله Sequoia Capital است که در سال ۲۰۲۲ در ایکس (توییتر سابق) ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود.

منابع داخلی مشخص نکردند که Sequoia قصد دارد چه مقدار سرمایه اختصاص دهد یا چه شرکت‌های دیگری ممکن است در جمع‌آوری سرمایه شرکت کنند؛ اما فایننشال تایمز و بلومبرگ تأیید کردند که Sequoia قصد دارد در این معامله شرکت کند. ماسک پیشنهاد کرده است که شرکت‌ها قبل از شروع سرمایه‌گذاری رقبا وارد دور اول جذب سرمایه شوند.

بلومبرگ خاطرنشان کرد که این سرمایه ارزش شرکت را به ۱۸ میلیارد دلار می‌رساند که فاصله‌ی چندانی با ارزش‌گذاری آنتروپیک ندارد. آنتروپیک، یکی دیگر از رقبای OpenAI است که اعضای سابق این شرکت آن را تأسیس کرده‌اند و در اوایل سال ۲۰۲۴، سومین مرحله‌ی جذب سرمایه را با ارزشی حدود ۱۸٫۴ میلیارد دلار افزایش داد.

با اینکه استارتاپ هوش مصنوعی ماسک هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، به‌نظر می‌رسد صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از چشم‌انداز بازدهی کلان این شرکت حمایت می‌کنند و مانند بسیاری از شرکت‌ها بر موج عظیم هوش مصنوعی سوار می‌شوند.

استارتاپ هوش مصنوعی xAI اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۳) چت‌بات گراک را به مدل زبانی Grok-۱.۵ به‌روزرسانی کرد. این چت‌بات که نسخه‌ی پیشرفته‌تر گراک است، به‌عنوان رقیبی برای ChatGPT شرکت OpenAI معرفی شد و در‌اختیار کاربران نسخه‌ی پریمیوم شبکه‌ی اجتماعی ایکس قرار گرفت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر