Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:29:29 GMT

تخلیه و بارگیری کالای اساسی در بندر شهید رجایی صفر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۴۳۰۱

تخلیه و بارگیری کالای اساسی در بندر شهید رجایی صفر شد

آمار سازمان بنادر و دریانوردی حاکی است، عملکرد بندر شهید رجایی در تخلیه و بارگیری طی فروردین ماه امسال در مقایسه با اسفند ۹۶ بالغ بر ۱۷.۵ درصد کاهش یافته است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اسفند ماه سال گذشته 7 میلیون و 800 هزار 919 تن انواع کالا در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی جزئیات این تخلیه و بارگیری در اسفند نشان می‌دهد 20 هزار تن کالای اساسی، 647 هزار و 279 تن کالای فلزی، دو میلیون و 481 هزار و 75 تن کالای ساختمانی، 7 هزار و 369 تن ماشین‌آلات، 262 هزار و 247 تن کود و مواد شیمیایی، 3 هزار و 567 تن خرده بار، 2 میلیون و 252 هزار و 923 تن کالای کانتینری و 2 میلیون و 126 هزار و 459 تن فرآورده‌های نفتی عملکرد بندر شهید رجایی بوده است.

این در حالی است که در اولین ماه امسال عملکرد تخلیه و بارگیری بزرگترین بندر تجاری کشور با کاهش بیش از 17.5 درصدی نسبت به اسفند به 6 میلیون و 635 هزار و 193 تن رسیده است.

مطابق آمار در فروردین امسال 406 هزار و 4 تن کالای فلزی، یک میلیون و 784 هزار و 166 تن کالای ساختمانی، 23 هزار و 560 تن ماشین‌آلات، 152 هزار و 420 تن کود و مواد شیمیایی، 29 هزار و 483 تن منسوجات چرم، 18 هزار و 131 تن خرده بار، یک میلیون و 902 هزار و 68 تن کالای کانتسنری و 2 میلیون و 319 هزار و 361 تن فرآورده‌های نفتی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

همچنین عملکرد این بندر در تخلیه و بارگیری کالای اساسی در ماهی که گذشت صفر بوده است.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه سازمان بنادر وزارت راه سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد