Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:37:57 GMT

سرمربی یوونتوس به آرسنال می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۴۸۷۴

سرمربی یوونتوس به آرسنال می‌پیوندد

روزنامه تایمز معتقد است که آرسنال از حضور مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به جای ونگر مطمئن است.

به گزارش مشرق، بیانکونری ها در آستانه کسب چهارمین قهرمانی به همراه آلگری هستند و احتمالا فردا این قهرمانی را جشن خواهند گرفت. آنها هفته گذشته موفق شدند کوپا ایتالیا را مقابل میلان به دست آورند و حالا در پی سری آ خواهند بود که احتمالا حتی در صورت شکست یووه نیز قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال که با اعلام آرسن ونگر مبنی بر اینکه در پایان فصل تیم را ترک خواهد کرد، به دنبال سرمربی جدیدی است، آلگری را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی می‌داند. حال نشریه تایمز مدعی شد که مذاکرات بین دو طرف به صورت پیشرفته انجام شده و حتی بودجه نقل و انتقالات، استراتژی و ... نیز به باشگاه آرسنال اعلام شده است. طبق ادعای تایمز، آرسنال مطمئن است که آلگری در پایان فصل به امیریتس خواهد رفت و جانشین ونگر خواهد شد.

با این حال، نشریات ایتالیایی نظر متفاوتی دارند و معتقدند آلگری حداقل یک سال دیگر در یووه خواهد ماند و باید دید در نهایت تکلیف سرمربی ایتالیایی چگونه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی آرسنال سرمربی سری A ایتالیا فوتبال ماسیمیلیانو آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق ادعای منابع مورد استناد نیویورک‌تایمز اسرائیلی‌ها در پی ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهند برخی از اسرا زنده نیستند اکنون خواستار آزادی ۳۳ اسیر هستند.

یک مقام اسرائیلی به نیویورک‌تایمز گفت که برخی از اسرایی که ما خواستار آزادی آنها بودیم در اسارت حماس جانشان را از دست داده‌اند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشته اسرائیل در توافق مبادله اسرا با حماس خواستار آزادی اسرایی شده که زن، کودک، مرد بالای ۵۰ سال و یا بیمار هستند.

کد خبر 848150 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!