Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، دیو اسمیت  در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌نو در مشهد افزود:  اسرائیل با طرح ادعای واهی سرزمین موعود، در این مسیر حرکت کرده است مسیحیت صهیونیستی معتقد است یهودیان قوم برترند در صورتی که این‌گونه نیست.

وی گفت: علی رغم ادعا‌هایی که مطرح می‌شود، ایران از دیرباز به یهودیان پناه داده و نگاه مثبتی به آن‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کشیش حامیان فلسطین افزود: در طول تاریخ جریان صهیونیسم مسیحی با ادعای ظهور مسیح در سرزمین موعود، از اسرائیل حمایت می‌کند، جان بولتون که اکنون در دولت آمریکا مسئولیت دارد، از این جمله است.

دیو اسمیت خاطرنشان کرد: نقش پیامبران همیشه اصلاح رابطه خلق و خدا بوده نه آن‌گونه که صهیونیسم مسیحی معتقد به پیش‌بینی و پیشگویی آنان درباره سرزمین موعود است.

وی گفت: پیامبران یهود، وقتی در این سرزمین‌های مقدس گام برمی‌داشتند، رویکردشان متفاوت بود و این‌گونه نبود که به‌دنبال ایجاد سرزمین نیل تا فرات باشند. آن‌ها هرگز نمی‌گفتند اورشلیم که شهر صلح و صفا بوده، باید خراب شود. حکمت و عقلانیت هیچ گاه اجازه اقدامات متعارض با معنویت را صادر نمی‌کند.

فعال ضدجنگ تصریح کرد: ما برخلاف مسیحیت صهیونیستی که به‌جای اجرای فرامین الهی در مسیر پیش‌بینی قرار گرفته است، باید در مسیر عدالت و برابری حرکت کنیم.   انتهای پیام//ا.س   ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌نو در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسرائیل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد