Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@09:06:59 GMT

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده شهادت سرباز وظیفه کرمان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۵۲۵۷

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستور رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت سرباز وظیفه نیروی انتظامی که در حین انجام ماموریت توسط سارقین به شهادت رسید خبر داد و گفت: شروران و ضاربان در حال حاضر در بازداشت بسر می برند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر، تصریح کرد: رسیدگی به این پرونده با فوریت در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال انجام است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل و اوباش نظم وامنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: متهم ردیف اول «ج.ب» و دوم «م.ن» سابقه بیش از ۳۰ فقره سرقت Stealing و نگهداری مواد مخدر Drugs را در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده اند.

این مقام قضائی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متاسفانه در ۱۹ فرودین سال جاری متهم ردیف اول سرقت با سلاح سرد (چاقو) به سمت مامورین وسرباز وظیفه حمله ور وبا ضربات متعدد چاقو اقدام به مجروح نمودن ماموران می نماید که با مقاومت وجان فشانی ماموران موفق به فرار Escape نگردیده و در محل حادثه Incident دستگیر شده اند

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه سرباز وظیفه محمد سعید دهقان اناری به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منتقل می‌شود اما باتوجه به اینکه چاقو دقیقا روی شریان شاهرگ اصلی بیمار اصابت کرده و بیمار در حالت کما قرار گرفته بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پرونده کرمان رسیدگی شهادت سرباز عکس دختر فیلم آمریکا قتل ایران جسد حوادث جوان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران