Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدمهدی تندگویان امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: بزرگ‌ترین ثروت ملی کشور در واقع جوانان هستند و این جوانان در 8 سال دفاع مقدس نیز ثابت کردند که برای حفاظت و پاسداری از جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشته و فاقد از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی خود را فدای وطن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حل مشکلات جوانان تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه برطرف کردن دغدغه‌های جوانان، باید اولویت اصلی تمامی نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی باشد که اگر این مشکلات برطرف نشود، شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور خواهیم بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به حوزه ساماندهی امور جوانان دارد که در حال حاضر 2 هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور فعالیت می‌کنند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم، به 6 هزار تشکل افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی از این تشکلهای مردم نهاد حمایت کنند و باید به گونه‌ای باشد که تمامی فعالیت‌های نهادهای دولتی که برون سپاری می‌شود، در راستای حمایت به این تشکلهای مردم نهاد واگذار شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از اجرای طرح ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه آموزش و تولید صنایع دستی استقبال می‌کنیم و اگر این طرح در استان اردبیل اجرایی شود، آماده واگذاری تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید هستیم.

انتهای پیام/ع

تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در کشور

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان اشتغال تسهیلات تشکل مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی