Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:20:20 GMT

مسابقات کیوکوشین انتخابی تیم ملی در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۵۹۵۸

مسابقات کیوکوشین انتخابی تیم ملی در آستارا برگزار شد

آستارا - ایرنا - مسابقات کیوکوشین کاراته سبک UFK انتخابی تیم ملی با شرکت 150 ورزشکار از 6 استان کشور در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار شد.

رئیس هیات کاراته آستارا شامگاه جمعه در آئین اختتامیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها به مدت یک روز با شرکت ورزشکارانی از استان های تهران، گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور نصیری افزود: 34 نفر به عنوان قهرمانان اوزان مختلف رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در قالب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی باکو در تیرماه امسال انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: قضاوت این مسابقات بر عهده 20 داور با درجه ملی و بین المللی بود و در پایان، حکم قهرمانی و مدال ها به نفرات برتر هر وزن اهدا شد.
در سال های گذشته مسابقه بین المللی کشتی روز جهانی کودک، سه مسابقه بین المللی کیک بوکسینگ جام صلح و دوستی و پنج مسابقه بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كيوكوشين انتخابي تيم ملي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور