Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:13:11 GMT

وجود آب‌های سطحی روان کرمانشاه باید ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۶۰۶۳

وجود آب‌های سطحی روان کرمانشاه باید ساماندهی شود

 به گزارش خبرگزاری برنا؛  دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استا ن که با حضور وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی جزء دانشگاه های قدیمی و برتر استان است که با ۵ هزار دانشجو ایرانی، ۱۱۷نفر دانشجو خارجی۴۴۰عضو هیأت علمی و۱۴۰۰ نفر از کارکنان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به غربالگری۹۶هزار نفر از زلزله‌زدگان برای دریافت خدمات سلامت روان گفت:  در کنترل موازین بهداشتی و حفظ شرایط بهداشتی اقدامات لازم انجام شده است.

 مرادی ادامه داد: از ۱۵ آذرماه تاکنون هزار و۴۲۴ عمل جراحی دربیمارستان نیمه صحرایی بانگر انجام شده است و در کلینیک ویژه ۳۱ هزار نفر در مناطق زلزله زده ویزیت شده اند.و  ۹۶ هزار نفر تا کنون برای دریافت خدمات سلامت روان غربالگری شده اند و هنوز هم به صورت رایگان در مناطق زلزله زده ویزیت و درمان می شوند.

وی افزود: از ۱۵ آذر ماه سال گذشته تا کنون۳۴۳ زایمان طبیعی و هزار نفر مراجعه کننده برای درمان داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکیدکرد:  از ۶۳ طرح موجود دانشگاه علوم پزشکی ۴۵ طرح شروع شده است و  ۱۴۰ خانه بهداشت نیز در حال تعمیرات می باشد، که تا آخر خرداد ماه امسال به جز یک مورد بقیه را تحویل خواهیم داد.

مرادی با اشاره به چالش های بهداشتی در  مناطق زلزله زده و سطح شهر کرمانشاه گفت: در بحث آب شهری مشکلی نداریم و وضعیت آب شرب روستایی هم بهتر شده است.اما وجود آبهای روان در داخل شهر کرمانشاه و وضعیت بر داشت  نخاله ها در روستاهای زلزله زده بایستی هرچه سریعتر ساماندهی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی درمان درمان و آموزش پزشکی زلزله وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۶ میلیارد تومان مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن ملکی‌زاده  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پرداخت مطالبات و کارانه کادر درمان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 15 میلیارد تومان برای پرداخت تخصیص یافته و در این راستا 16 میلیارد تومان هم مطالبات ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تسویه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ماندگاری پزشکان تا پایان سال قبل به مبلغ 10 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: 106 میلیارد تومان مطالبات کارکنان و 26 میلیارد طلبی کادر درمان و 8 میلیارد تومان حقوق کارکنان تحت پوشش شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال قبل به مبلغ 18 میلیارد تومان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: حقوق کارکنان شرکتی بهداشت و درمان تا پایان سال قبل به مبلغ 13 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است. بیش از 125 میلیارد تومان مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر گفت: در این راستا امسال تحول مهمی در طرح‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی در استان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی انجام شده به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

ملکی‌زاده بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر 1300 میلیارد تومان به حوزه سلامت استان مصوب شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تخصیص این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • متخصص روانپزشکی: مخدر ها عمر را کوتاه می‌کنند و زوال عقل به همراه دارند
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر