Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:06:02 GMT

آزمون شفاهی برای اعطای مدرک قرآنی در شهریورماه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۶۱۰۹

آزمون شفاهی برای اعطای مدرک قرآنی در شهریورماه برگزار می شود

حجت‌الاسلام  مسعود صفی یاری قبل از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری آزمون قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به‌منظور تربیت حافظان قرآن کریم، آزمون‌های متعددی برگزار می‌کند و روز جمعه آزمون سرا سری اعطای مدرک دوره آزمون سرا سری قرآن کریم در زنجان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این آزمون به‌منظور اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم با حضور ۷۰ نفر انجام شد و ۱۱۰ نفر ثبت‌نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:  آزمون سراسری قرآن کریم برای اعطای مدرک به حفاظ در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و مرحله شفاهی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

صفی یاری تأکید کرد: این آزمون برای حفاظ در رشته‌های سه جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد. 

وی افزود: برای ۱۰ جزء مدرک معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک فوق‌دیپلم، ۳۰ جزء مرحله نخست مدرک  لیسانس، مرحله دوم مدرک معادل فوق‌لیسانس و مرحله سوم مدرک معادل دکترا اعطا می‌شود و این افراد در استخدام هم در اولویت هستند.

کد خبر 4294194

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی قرآن مسعود صفی یاری بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد برجام مشهد اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نخستین مرحله از نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۳۷ نفر از حافظان استان در تبریز برگزار شد.

گفتنی است طبق مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم تیر ۱۳۸۴ مدرک تخصصی درجه ۳ قرآن معادل لیسانس، مدرک تخصصی درجه ۲ معادل کارشناسی ارشد و درجه ۱ معادل دکتری بوده و دارندگان این مدارک از مزایای دارندگان مدارک درجه یک تا پنج هنری برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان