Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:47:20 GMT

مرگ کودک 8 ساله در طوفان مشهد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۶۱۴۲

سرکلانتر یکم مشهد از مرگ کودک 8 ساله مشهدی در حادثه وزش باد شدید دیروز در مشهد خبر داد. ناطقان: سرهنگ هادی عبداللهی گفت: ظهر روز گذشته وزش باد شدید در مشهد منجر به حادثه‌ای مرگبار شد که در آن کودکی 8 ساله به نام علی به طرز غم‌انگیزی جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: در این حادثه، باد شدید سقف ایرانیتی و سیمانی انباری طبقه سوم ساختمان مسکونی را جدا کرده و به داخل حیاط خانه مجاور که در آن کودکی هشت ساله مشغول بازی بود، می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی اظهار کرد: در این حادثه کودک هشت ساله که به شدت آسیب دیده بود بلافاصله توسط تیم‌های اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه بود و او جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری طرق با دریافت گزارش مرگ این کودک بلافاصله در محل حاضر و با دستورات مقام قضایی اقدامات قانونی لازم را به عمل آوردند.
منبع: ایسنا برچسب ها: طوفان مشهد ، مرگ کودک ، وزش باد شدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طوفان مشهد مرگ کودک وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد