Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به جایگاه والای شخصیتی مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی(یزدی) گفت: شخصیت‌ها و علمای برجسته دینی یزد باید در سطح جهانی معرفی شوند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، به‌نقل از دبیرخانه کنگره مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه‌خراسانی(یزدی)، مجید جوادیان‌زاده در نشست هم‌اندیشی با فرهیختگان و دانشگاهیان استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این کنگره با رویکرد علمی و معرفی ابعاد مختلف شخصیت این عالم دینی و مردمی یزد صورت گرفته است و هر چه بتوانیم نگاه دانشگاهی را در این همایش جاری کنیم، عمق و تاثیر آن بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا یزدی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کنگره اظهار داشت: اگرمی‌خواهیم در مسیر توسعه جهش و حرکت داشته باشیم باید الگوهای مختلف جامعه را شناسایی و با نگاه جهانی به معرفی آن‌ها بپردازیم.

این نشست هم‌اندیشی به منظور معرفی ابعاد مختلف علمی و عرفانی شیخ غلامرضا یزدی به عموم مردم و هماهنگی بیشتر در زمینه برنامه‌های مربوط به این کنگره برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

R41376/P41362/S6,76/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان