Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی، علاوه بر حضور دو وزیر برای پاسخ به سوالات نمایندگان، تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه «فضای مجازی» نیز بررسی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد و دستور کار جلسات علنی هفته جاری به شرح زیر است؛

۱ ـ ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی

۲ ـ بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح یک فوریتی الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور

۳ ـ بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم

۴ ـ بررسی طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی

۵ ـ بررسی طرح الحاق موادی به قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

۶ ـ بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص رد طرح دهیاری ها

۷ ـ بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح

۸ ـ بررسی لایحه حفاظت از خاک

۹ ـ بررسی طرح استفصاریه ماده ۳۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر

۱۰ ـ بررسی لایحه موافقتنامه دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در خصوص بهداشت و قرنطینه دامی

در این هفته همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوالات علی مطهری نماینده مردم تهران و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در صحن مجلس حضور می یابد؛ وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخ به سوالات حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان میهمان صحن مجلس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس، موارد زیر نیز در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

۱ ـ قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص مطالبات غیرجاری بانکها

۲ ـ قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف شرکت های فرهنگی – ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته

۳ ـ قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی

۴ ـ قرائت گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی

۵ ـ بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی

۶ ـ قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه کاربری ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس وزرا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»