Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:29:06 GMT

قهرمانی دختران کاراته‌کا در آسیا با 4 مدال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۶۵۴۶

قهرمانی دختران کاراته‌کا در آسیا با 4 مدال

دختران کاراته کای تیم جوانان ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داده و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره‌ی رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان(دختران) آسیا 2018 به میزبانی در اوکیناوای ژاپن در حالی عصر امروز (شنبه) 22 اردیبهشت 1397 به پایان رسید که تیم ملی دختران ایران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز، در بخش کاتای انفرادی دختران، "حدیثه جمال" توانست در مسابقه اول سه بر دو مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی برسد. او در دور دوم با نتیجه‌ سه بر دو به پونگ نئون از ویتنام باخت و در دیدار رده‌بندی توانست پنج بر صفر مان سوملو از هنگ کنگ را شکست داد و به مدال برنز برسد.

اما در بخش کمیته مسابقات ابتدا در وزن ۵۳- کیلوگرم، "فاطمه خنکدار" دراولین مبارزه خود مقابل "گوینت گویان" از ویتنام به تساوی یک بر یک رسید و با قانون سنشو او را از پیش رو برداشت. خنکدار در ادامه 9 بر صفر "آبینارا راجنراین" هندی را مغلوب کرد. سپس توانست ۵ بر صفر "دیلدورا آلیکولاوا" نماینده ازبک را از پیش رو برداشته و فینالیست شود. او در فینال "سوچاواله کولاوانیچ" از تایلند را 5 بر صفر برد و مدال طلای این رقابت‌ها را ازآن خود کرد.

در ادامه، "مبینا حیدری" کاراته کای وزن ۵۹- کیلوگرم تیم دختران، در گام نخست ۵ بر صفر "ون لین" از ویتنام را مغلوب کرد. سپس ۶ بر یک "کاویتا کاویتا" از هند را برد و در مبارزه سوم با نتیجه ۱۲ بر 2 "کوکورو ساکاجی" از ژاپن را شکست داد و به فینال راه یافت. او در فینال به مصاف "نرانوچ تانگلینگ"  تایلندی رفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرده به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

همچنین در وزن 59+ کیلوگرم، "نگین آلتونی" ۴ بر 2 گروشتی سونیل" از هند را برد و در ادامه 3 بر یک "سارا الامری" از امارت را برد. آلتونی در مبارزه سوم ۳ بر 2 مقابل "هرا ایرناندا" از اندونزی به پیروزی رسید و راهی فینال شد. او در فینال "ساکورا ساواشیما" از ژاپن را 3 بر یک برد و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

اما در وزن ۴۸- کیلوگرم "لیلا برجعلی" در اولین مبارزه 7 بر 2 مقابل "رینکا تاهاتا" از ژاپن شکست خورد و در جدول شانس مجدد، در مبارزه اول ۶ بر صفر "فی وانگ" از چین را برد و در مبارزه رده‌بندی 4 بر صفر مقابل "آیکا اوکازاکی" از تایلند شکست خورد و به مدال نرسید.

مدال آوران ایران برای تیم ملی جوانان دختران:
کاتای انفرادی: حدیثه جمال(مدال برنز)
وزن ۵۳- کیلوگرم، فاطمه خنکدار(مدال طلا)
وزن ۵۹- کیلوگرم، مبینا حیدری(مدال نقره)
وزن 59+ کیلوگرم، نگین آلتونی(مدال طلا)

هدایت این تیم را "سمانه خوشقدم" به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!

دیوید تیلور مقابل یک حریف کم نام و نشان شکست خورد!

طرفداری | قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده، فقط باید در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک مبارزه می‌کرد.  

شب گذشته در مرحله نخست انتخابى تيم ملى كشتى آزاد آمريكا در وزن 86 کیلوگرم چند کشتی‌گیر به رقابت پرداختند و در نهایت حتی زاهید والنسیا که در جهانی 2023 در 92 کیلوگرم کشتی گرفته بود، شکست خورد و آرون بروکس به فینال رسید.

اما دیوید تیلور كه مستقيما در فينال حاضر بود، عصر امروز برابر این رقیب نه چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت. در حالى كه به نظر می‌رسيد تيلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک 2024 پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجيب و دور از انتظارى رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد.  

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروكس فقط يک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • عجیب‌ترین اتفاق سال کشتی در انتخابی آمریکا؛ تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!
  • تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!