Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد فوق العاده وینگر ایرانی نظر تیم های بسیاری را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی باشگاه آلکمار در این فصل عملکردی فوق العاده در لیگ هلند داشته و در پایان عنوان آقای گلی این لیگ را نیز کسب کرد.

به نقل از Goal، وینگر ایرانی مورد توجه چند باشگاه بوندس لیگایی قرار گرفته که مدیر برنامه های این بازیکن نیز این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هاشمی در این خصوص گفت:

البته که بوندس لیگا برای علیرضا لیگی جذاب است. آنجا یکی از بهترین لیگ های دنیاست. بله باید بگویم چندین باشگاه به خرید او علاقه مند هستند.

جهانبخش نیز در خصوص آینده اش گفت:

هنوز صحبتی با آلکمار یا مدیر برنامه هایم نداشته ام.

قرارداد وی تا سال ۲۰۲۰ با باشگاه هلندی خواهد بود. همچنین مدیر برنامه های جهانبخش نیز تایید کرده است که وی گزینه های دیگری علاوه بر بوندس لیگا دارد. پیش از این نیز علاقه تیم هایی از جمله بشیکتاش و ناپولی تایید شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینگر ایرانی باشگاه آلکمار باشگاه بوندس لیگایی امیر هاشمی باشگاه آلکمار هلند باشگاه بوندس لیگایی علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی باشگاه آلکمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه