Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی، رییس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: تور بزرگ گردشگری آفرود با حضور ورزش دوستان و سایر علاقه مندان به طبیعت از سراسر استان در تپه های شنی چاه شور بخش یزدان آباد زرند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جشنواره با برنامه ریزی های انجام شده، شرایط حضور سایر مردم نیز به منظور دیدن حرکات نمایشی ماشین های آفرود فراهم شد.

اسلامی شتر سواری، اجرای موسیقی محلی، بازی های بومی محلی و پخت آش محلی را از جمله ی برنامه های جانبی این تور برشمرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بخش یزدان آباد برای جذب گردشگران حوزه طبیعت و میراث تاریخی تصریح کرد: این برنامه با هدف معرفی بیشتر جاذبه های این منطقه برگزار شد.

وی شرکت کنندگان در این برنامه را بیش از دو هزار نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری تور گردشگری آفرود در یزدان آباد زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»