Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:28:56 GMT

ساماندهی دامدارهای شهرستان آوج

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۷۲۹۴

ساماندهی دامدارهای شهرستان آوج

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی شاپورزاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه ساماندهی واحدهای دامی که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان آوج و مدیر جهادکشاورزی این شهرستان در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: واحدهای دامی سبک و سنگین در این شهرستان  باید به سرعت تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص ساماندهی دامداری های این شهرستان تاکید کرد.

این مقام مسئول از شهرداری آوج خواست نسبت به احصاء آمار دامپروران فعال در حوزه شهری به همراه ظرفیت آنها اقدام کنند تا نسبت به تعیین جانمایی واحدهای دامی در زمین مد نظر اقدام کنند.

شاپورزاده اظهار امیدواری کرد: با انتقال دامداری های دام سبک به خارج از روستا و ساماندهی دامداری های دام سنگین در قالب دامداریهای صنعتی مشکلات زیست محیطی بوجود آمده برای شهر مذکورحل و فصل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زیست محیطی سازمان جهاد کشاورزی استان مد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب

جاوید عباسی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب، اظهار کرد: ۲۰ واحد متخلف در این شهرستان نیز به مراجع قانونی معرفی شدند. 

او با بیان اینکه شناسایی این واحد‌ها توسط گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی انجام شده است، افزود: میزان ۲۰۰ لیتر سم و ۸۰۰ کیلوگرم کود غیرمجاز از این داروخانه‌ها کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داروخانه‌های گیاه پزشکی استان فارس به صورت مستمر و با همکاری ادارات مربوطه مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، به بهره برداران توصیه کرد: سموم مورد نیاز خود را با نسخه گیاه پزشکی از داروخانه‌های مجاز خریداری کنند.

عباسی اظهار کرد: گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نمایندگان مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بازرسی اتاق اصناف، حراست شرکت خدمات حمایتی، موسسه آب و خاک استان فارس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان هستند که به صورت مستمر نسبت به پایش داروخانه‌های گیاه پزشکی اقدام می‌کنند.

داراب در جنوب شرقی فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند