Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانچینی به زودی راهی رم خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اعلام منابع ایتالیایی مبنی بر انتخاب مانچینی به عنوان سرمربی آتزوری ها، به نظر می رسد او طی روزهای آینده رسماً از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی جدید لاجوردی پوشان معرفی خواهد شد.

طبق اعلام اسکای ایتالیا، مانچینی برای جدایی از زنیت با سران این باشگاه روس به توافق رسیده و روز یکشنبه برای آخرین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود او روز دوشنبه به رم سفر کند و با سران فوتبال ایتالیا ملاقات نهایی را داشته باشد و سپس قراردادش را امضا کند.

مانچینی‌ با جدایی از زنیت، از دستمزدی سنگین می گذرد تا هدایت تیم ملی کشورش را به عهده بگیرد. احتمال می رود او روز ۲۲ می برای اولین بار در تمرینات تیم ملی شرکت کند تا ایتالیا را آماده سه دیدار دوستانه مقابل عربستان، هلند و فرانسه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایتالیا باشگاه زنیت سنت پترزبورگ تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی زنیت سنت پترزبورگ فدراسیون فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید

به نظر می‌رسد رالف رانگنیک را باید سرمربی جدید بایرن مونیخ در فصل آینده قلمداد کنیم.

طرفداری | معرفی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید انجام خواهد شد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، در حالی که بایرن مونیخ خودش را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها هنوز هم یکی از مهم‌ترین موضوعات درون این باشگاه آلمانی است. مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سرمربی جدید بایرن چه زمانی معرفی خواهد شد گفت:

هیچ اطلاعیه معتبری برای فصل آینده، همچون انتخاب سرمربی یا هر مسئله دیگری قبل از بازی دوم ما با رئال مادرید انجام نخواهد شد.

در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند و تنها مسئله باقی‌مانده فقط زمان است. انتخاب رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد نشان می‌دهد که موضع مدیران بایرن حتی در صورت قهرمان شدن احتمالی این تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد توخل تغییر نخواهد کرد و رالف رانگینک را باید سرمربی بعدی بایرن مونیخ در فصل آینده به حساب آوریم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)