Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:23:19 GMT

یک سوم جمعیت استان بوشهر تحت تاثیر مضرات ریزگردها

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۷۵۷۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر افشین شیرکانی فوق تخصص آسم و آلرژی و بیماری‌های نقص ایمنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: یک سوم جمعیت استان بوشهر به طور مستقیم متاثر از مضرات ریزگردها هستند. دکتر عبدالرحیم دادجو رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر هم از مردم به ویژه گروه‌های حساس خواست در این روزهای گردوغباری تا وقتی که مجبور نشده‌اند از خانه بیرون نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توصیه پزشکی آلرژی گردوغبار ریزگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر شنبه در جمع مسؤولان تنگستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع و تشکیل مجمع‌های سلامت در هر شهرستان مشکلات و معضلات پیش روی سلامتی جامعه را شناسایی و به‌صورت هدفمند آنان را پیگیری و رفع کنیم.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای در ایران یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است و طبق آمار از هر سه ماشین یک ماشین تصادف می‌کند و از هر پنج ماشین یک نفر کشته می‌شود و کشته‌های حوادث ترافیکی بین ۱۷ تا ۲۲ هزار نفر در سال است.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که معضلی در شهرستانی مطرح شود و برای آن دلایل قانع‌کننده و مستدلی وجود داشته باشد می‌توان از آن در مجامع بالاتر دفاع کرد و با تصویب بودجه رفع آن موضوع را تسریع بخشید.

کد خبر 6056713

دیگر خبرها

  • آماده‌باش تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر برای ارائه خدمت در نوروز
  • فعالیت ۵۶ داروخانه در خراسان شمالی در ایام نوروز
  • خبر خوش درباره افزایش حق‌الزحمه‌ کارورزان پزشکی
  • خبر خوش درباره افزایش حق‌الزحمه‌ دستیاران پزشکی
  • خبر خوش درباره افزایش حق‌الزحمه‌ دستیاران و کارورزان پزشکی
  • راه اندازی دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال در بیمارستان سلامت اهواز
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان
  • پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوشهر آماده خدمت به مسافران نوروزی
  • ۲۷ پایگاه امدادی در استان بوشهر فعال است