Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:10:33 GMT

اشتغال اولویت خدمات رسانی به دیشموک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۷۹۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور عمراني استاندار در بازديد از پروژه‌هاي عمراني بخش ديشموك با بیان اینکه عمده مشكلات منطقه ديشموك راه هاي ارتباطي این منطقه است گفت: با توجه به توپوگرافي منطقه و هزينه‌هاي بالاي احداث، اجراي راه های ارتباطی در این منطقه هزینه بر است . عزیز فیلی افزود:بهسازي و روكش آسفالت ديشموك به قلعه‌رئيسي در دستور كار اداره كل راه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: چندین طرح در منطقه ديشموك از قبيل بهداشت‌ و درمان، سالن ورزشي، مصلي شهر در دست اجرا هستند که امیدواریم با تزریق اعتبار در سال 97 شاهد افتتاح آنها باشیم. معاون امور عمراني استاندار با اشاره به اینکه شهر ديشموك نياز به سيل‌بند دارد افزود: برخي از مناطق ديشموك بر اثر سيلاب تهديد مي‌شوند که با اعتباراتي که از طريق شهرداري در نظر خواهيم گرفت و با همکاری منابع طبیعی سعی می کنیم این مشکل را برطرف کنیم. فيلي با بيان اينكه ديگر مشكل منطقه ديشموك آب شرب و كشاورزي است عنوان كرد: خشکسالی های اخیر مزید بر علت شده و آب کشاورزی این منطقه را با مشکل مواجه کرده است اما رفع مشکل آب شرب این منطقه در اولویت است . وي به با اشاره به اینکه مشكل ديگر منطقه ديشموك اشتغال است گفت: با كمك فرماندار شهرستان و همچنين تسهيلاتي كه در قانون وضع شده و سهمي كه به استان كهگيلويه و بويراحمد به ويژه شهرستان كهگيلويه اختصاص خواهد گرفت سعی می کنیم از محل تسهيلات صندوق توسعه ملي رونق اقتصادی این منطقه را تقویت کنیم. معاون امور عمراني استاندار گفت: در بحث تخصيص اعتبارات به منطقه ديشموك معمولا اعتبارات در قالب استان به شهرستان ابلاغ مي‌شود و تخصیص اعتبار منطقه ديشموك و قلعه‌رئيسي به عهده اعضاي محترم كميته برنامه‌ريزي شهرستان كهگيلويه است و حتما توجه به اين منطقه خواهند كرد. وي گفت: در سطح اعتبارات ملي بخصوص وزارت راه شهرسازي، بهداشت و درمان و وزارت نيرو پروژه‌هاي ملي در منطقه در حال فعاليت هستند كه با توجه به ابعاد محروميت منطقه توجه خاصي به منطقه ديشموك و قلعه‌رئيسي خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دیشموک معاون عمرانی استاندار عزیز فیلی آب شرب دیشموک سیل بند دیشموک بازدید معاون عمرانی از طرح های دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز