Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در نیروهای مسلح ما این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند چنان پاسخی به آنها می دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش رونمایی از کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب در ستاد نیروی زمینی گفت: موضوع کتاب و کتاب خوانی بسیار مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کتاب و کتاب خوانی باید الگویی برای همه باشد و بتوانیم این مهم را به نسل جوان انتقال دهیم. امروزه توجه به فضایی مجازی شاید توجه به کتاب خوانی را کاهش داده اما استقبال از نمایشگاه کتاب نشان داد که استقبال در میان مردم ما وجود دارد.

 

امیر سیاری کپی برداری و استفاده از مطالب اینترنت را مسئله ای برای کل جهان دانست گفت: امروز جهان با بی سوادی مدرن روبرو است.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به رونمایی از سه کتاب در همایش الگوی فرماندهی مطلوب گفت: این آثار بسیار مطلوب و غنی هستند و آنچه مورد نیاز فرماندهی در نیروی زمینی ارتش است براساس بیانات مقام معظم رهبری در این کتاب ها موجود است و می تواند به عنوان یک سند بالا دستی مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی گفت: فرماندهی در نیروی زمینی به عنوان گسترده ترین نیرو در سطح نیروهای مسلح بسیار مهم است. فرماندهی امروز با گذشته بسیار متفاوت است و کرامت انسانی در این مدیریت بسیار اهمیت دارد.

 

دریادار سیاری بیان کرد: الگوهای ما در فرماندهی؛ اسلام، قرآن، سیره اهل بیت علیهم السلام و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است پس فرماندهی ما باید انقلابی و اسلامی باشد.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: داشتن نقشه برای اینکه کجا بودیم و به برکت انقلاب اسلامی کجا هستیم و به کجا می خواهیم برویم، بسیار مهم است.  باید بدانیم که با وجود تحریم به کجا رسیده ایم.

 

امیر سیاری تصریح کرد: در نیروهای مسلح ما این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند چنان پاسخی به آن ها می دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کنگره نقش شیعه نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی مصلی آیت الله مکارم شیرازی نمایشگاه کتاب کتاب توان بازدارندگی دریادار سیاری نیروی دریایی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق