Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمنان، "امنیت و آسایش کامل، وحدت، برادری، صفا و صمیمیت" در استان برقرار است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، ضمن خیر مقدم به همه میهمانان و قدردانی از متولیان برگزاری این نشست اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیق حضور در این مراسم ارزشمند را پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتمام ماه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه، ماه معنویت، عبادت و یادخدا است و برگزاری کنگره‌های شهدا، انسان را به یاد خدا می‌اندازد چراکه شهیدان جان و خون پاک خود در راه خدا و برای ایجاد امنیت، آسایش و عزت کشور تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان پرچم‌دار انقلاب اسلامی، این پرچم را با عزت و قدرت پیش می‌برد و هر روز جبهه حق قوی‌تر، نیرومندتر و عزت‌مندتر می‌شود و جبهه کفر و نفاق رو به ذلت می‌رود.

قدرت شیطانی غرب شکست می‌خورد

وی گفت: در دهه 50 آمریکا را از منطقه بیرون کردیم و امیدواریم به‌زودی نیز آن‌ها را از دنیا بیرون می‌کنیم و همانند قدرت شرق که می‌خواست در مقابل خداوند بایستد، نابود شد، قدرت شیطانی غرب هم به این شیوه شکست می‌خورد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: شیعه و سنی در کنار هم و پیشمرگان مسلمان کرد در کنار بسیجیان جنگیدند و اجازه ندادند یک وجب خاک ارزشمند کردستان دست دشمنان بیفتد.

وی اظهار کرد: توطئه‌گران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، احساس می‌کردند که می‌توانند از طریق کردستان به کشور نفوذ کنند اما با اقتدار و اتحاد همه اقوام و مذاهب و برادران شیعه و سنی سرکوب و مأیوس شدند.

نمانیده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمنان برای ایجادناامنی در کردستان، خوشبختانه امنیت و آسایش کامل، وحدت، برادری، صفا و صمیمیت در استان برقرار است.

وی عنوان کرد: اگر اتقاقی در استان کردستان و کشور نمی‌افتد به معنای آن نیست که دشمن نمی‌خواهد کاری انجام بدهد بلکه این اقتدار، همت، برادری، قوت و وحدت است که به دشمنان اجازه هیچ سوءاستفاده‌ای را نمی‌دهد.

ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان ایستاده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر‌نشان کرد: دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند اما ملت ایران، رهبری آگاه، مدبر و مردمی هوشیار، بابصیرت و منسجم دارد و برادارانه در برابر دشمنان ایستاده‌اند که این مهم رمز پیروزی کشور است.

 آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همه ما قدردان شهیدان انقلاب اسلامی باشیم که این امنیت و آسایش کنونی را برای ما به ارمغان آورده‌اند. از خداوند متعال می‌خواهیم در دنیا منشاء خیر باشیم.

انتهای پیام/ ز

R7848/P41362/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند