Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@00:07:41 GMT

رقابت جانشینی سوریان به نفع ذخیره همیشگی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۰۶۰

رقابت جانشینی سوریان به نفع ذخیره همیشگی+عکس

به گزارش وانانیوز، 

حضور چهره های شاخصی مثل محسن حاجی پور، محمد نوربخش و سامان عبدولی در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت های این وزن را در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جذاب تر از سایر اوزان نشان می داد.

 


سامان عبدولی که مثل برادرش با انجام حرکات خشن از دور رقابت ها کنار رفت و شانسی برای تصاحب دوبنده تیم ملی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محمد نوربخش که در گام اول مقابل محسن حاجی پور به برتری رسیده بود، باید در فینال دوم به مصاف محسن حاجی پور می رفت. این ۲ کشتی گیر که تا چند سال قبل به عنوان ذخیره حمید سوریان خیلی فرصت نشان دادن توانایی های خود را نداشتند، مبارزه جذابی را به نمایش گذاشتند.

 


در نهایت محسن حاجی پور با ۲ برد متوالی مقابل نوربخش خودش را به عنوان نفر اول این وزن معرفی کرد. البته این اتفاق در حالی رخ داد که نوربخش به شدت از ناحیه ابرو دچار مصدومیت و خونریزی شده بود. 

 


حالا حاجی پور که چند سالی پشت سر سوریان مانده بود، به عنوان نفر اول وزن ۶۳ کیلوگرم خودش را معرفی کرده و همچنان سودای کسب افتخارات آسیایی و جهانی دارد.


البته شاید در سال های اخیر بیشتر علاقه مندان به کشتی چهره و نام حاجی پور را به خاطر ماجرای ناپدید شدنش در لس آنجلس در جریان مسابقات جهانی ۲۰۱۵ به یاد دارند. 

 


عکس ها: علیرضا اکبری

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست

پوچتینو در تکاپو برای حفظ شغلش است. 

طرفداری | دیوید اورنستین در مصاحبه با تلویزیون NBC اخبار مهمی در مورد وضعیت مائوریسیو پوچتینو منتشر کرد. 

چلسی پس از پیروزی 5-0 مقابل وست‌هم و کسب 6 امتیاز از دو دربی متوالی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. آبی‌ها به دلیل مشکلات فیرپلی مالی محکوم به حضور در یک رقابت اروپایی هستند. در حالی که گفته می‌شد مالکان چلسی از پوچتینو سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را خواسته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون این گزینه تغییر کرده است. چلسی در حال حاضر 2 امتیاز با رتبه ششم یعنی منطقه سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد. به همین دلیل تاد بولی و بهداد اقبالی ترجیح می‌دهند به جای کنفرانس راهی لیگ اروپا شوند. دیوید اورنستین در این مورد گفته است:

چیزی که من در مورد مائوریسیو پوچتینو می‌دانم درخواست مدیران چلسی از او است. آن‌ها سهمیه لیگ اروپا را می‌خواهند، نه لیگ کنفرانس اروپا. در مورد جانشینان پوچتینو، من مطمئنم اگر نیمکت چلسی در دسترس باشد، 4 سرمربی آن را تصاحب نخواهند کرد: ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته، روبن آموریم و هانسی فلیک. البته در چلسی فعلا جای خالی برای این مربیان وجود ندارد.

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • (تصاویر) قصه همیشگی اهواز پس از باران