Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@03:37:02 GMT

دفتر سرویس «ماکسیم » در کرمانشاه فک پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۵۹۳

پیرو خبر درج شده در سایت خبری الف در خصوص پلمپ دفتر ماکسیم در کرمانشاه(http://www.alef.ir/news/3961111260.html) و پس از بازگشایی دفتر ماکسیم در این استان ​، روابط عمومی این شرکت توضیحات زیر را جهت انتشار ارسال کرده است .

دفتر نمایندگی ماکسیم در کرمانشاه پس از بررسی های صورت گرفته در خصوص پلمپ آن هم اکنون فعالیت خود را از سر گرفته و آماده ارائه خدمات خودروی آنلاین به مسافران و رانندگان کرمانشاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط‌عمومی ماکسیم، در پی بروز برخی سوءتفاهم ها و پلمپ دفتر ماکسیم در کرمانشاه، پس از رفع مسایل پیش آمده، نیروی انتظامی این شهر نسبت به فک پلمپ دفتر اقدام کرده و صورت جلسه آن را به شرکت ارائه داده است. در حال حاضر شعبه کرمانشاه ماکسیم دایر بوده و همکاران آن در این شهر مشغول به فعالیت هستند.این فک پلمپ بر اساس دستور معاون دادستان کرمانشاه صورت گرفته که این دستور، رعایت کلیه الزامات قانونی از سوی ماکسیم را تایید می‌کند.

لازم به ذکر است «ماکسیم» پیش از آغاز فعالیت در کرمانشاه، مجوز صنفی خود را در زمینه کسب و کارهای اینترنتی از اتحادیه مربوطه در تهران اخذ کرده و بر اساس این مجوز، فعالیت ماکسیم در تمام شهرهای ایران مجاز بوده و نیاز به اخذ هیچ مجوز جداگانه ای وجود ندارد.

‎علاوه بر این ماکسیم در خصوص فعالیت خود به پلیس کرمانشاه اطلاع رسانی کرده و اجازه فعالیت خود را در این شهر کسب کرده بود. با وجود انجام تمام مراحل لازم برای فعالیت قانونی، تاکسیرانی کرمانشاه مدعی بود که این سرویس برای فعالیت در کرمانشاه نیازمند کسب مجوزهایی از این سازمان بوده و بر همین اساس، این شرکت مسئله را از طریق قضایی نیز پیگیری کرد.

‎علی‌رغم نابجا بودن این درخواست‌، مقام قضایی مربوطه درخواست تاکسیرانی کرمانشاه را مورد تایید قرار داده و نیز از آنچه با عنوان «دسترسی اپلیکیشن ماکسیم به اطلاعات شخصی کاربران» نامیده، اظهار نارضایتی کرده است. ‎این در حالی است که چنین دسترسی هایی برای فعالیت تمام برنامه هایی که در این حوزه اشتغال دارند ضروری بوده و برای آن هیچ منع قانونی‌ای نیز پیش بینی نشده است. بنابراین به نظر می رسد منع فعالیت شرکت در این مدت فاقد پایه و اساس منطقی و حقوقی محکمی بوده است.

‎یکی از عواقب تعطیلی 2 ماهه دفتر شرکت در کرمانشاه عدم توانایی استفاده از خدمات سرویس ماکسیم از سوی مردم و نیز عدم برخورداری رانندگان متمایل به همکاری با ماکسیم از این منبع کسب درآمد بوده است. در این مدت زمان وکلای ماکسیم از فعالیت شرکت در کرمانشاه دفاع کرده و سرانجام پس از دفاعیات کتبی و شفاهی بسیار، موفق به کسب حمایت دادستانی محترم و سایر مقامات قضایی شدند. در حال حاضر دفتر ماکسیم در کرمانشاه فعالیت خود را از سر گرفته و همکاران سرویس «ماکسیم » در محل کار حضور پیدا کرده‌اند. مردم عزیز کرمانشاه هم اکنون می‌توانند از خدمات سرویس ماکسیم در شهر خود که در 20 شهر دیگر ایران نیز دایر است استفاده  کنند.

--------------

با تشکر

هادی عیار

​، روابط عمومی شرکت ماکسیم

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا