Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،  سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم ‌صفوی در جریان بازدید به همراه دانشجویان دانشگاه دفاع ملی از اروندرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال های گذشته خط تالویگ جا به جا و وارد خاک عراق شده است.

وی گفت: لایروبی اروندرود باید طبق کار کارشناسی و مذاکرات فشرده بین ایران و عراق انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی بندر خرمشهر نیز گفت: لابروبی اروندرود باید به عمق هشت متر برسد تا کشتی های با تناژ بالا بتوانند در آن تردد کنند.

مهران میدری توضیح داد: در صورت اجرایی شدن طرح لایروبی اروندرود حجم مبادلات تجاری و تخلیه و بارگیری در بندرخرمشهر با پنج برابر افزایش به پنج میلیون تن کالا خواهد رسید.

لازم به ذکر است که سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور رهبری صبح امروز شنبه نیز از شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کرد.

همچنین با حضور در اروند، لوح دانشگاه عالی دفاع ملی را به اسمعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اداء کرد. این لوح در حضور دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی به اسماعیل زمانی اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند پالایشگاه آبادان آبادان و خرمشهر مشاور عالی فرمانده کل قوا اروند رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از کاشت بیش از ۳ هزار درختچه پیروکانتا در ریفوژ میانی بلوار آیت الله خامنه‌ای خبر داد و گفت: روند کاشت و واکاری درختچه در سطح فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز شهری ادامه دار خواهد بود.

صالحی تاکید کرد: بازپیرایی و توسعه فضای سبز با تکیه بر اصلاح الگوی کاشت و استفاده از درختان و درختچه‌های مقاوم به کم آبی انجام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار اصله انواع نهال و گیاهان پوششی و پرچینی از شمال تا جنوب شهر کاشته شده که به صورت ویژه در برنامه حفظ و نگهداری قرار دارد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برای حفظ زیبایی و سرسبزی شهر، همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان ضروری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس