Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا شیربیگی، فاطمه اعتدادی و آنا آشیمیرو با به ثمر رساندن ۹ گل به صورت مشترک عنوان خانم گلی مسابقات قهرمانی بانوان آسیا را از آن خود کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال بانوان ایران موفق شد با برتری ۵ بر ۲ مقابل ژاپن به عنوان اول دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دست یابد و قهرمانی سال ۲۰۱۵ را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اینکه دیدارهای فینال و رده بندی برگزار شود، فاطمه اعتدادی با به ثمر رساندن ۹ گل در صدر جدول گلزنان این دوره از مسابقات قرار داشت و عدم گلزنی آشیمیرو و سارا شیربیگی از ژاپن می توانست او را بدون گلزنی هم به عنوان خانم گلی دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برساند، اما شیربیگی و آشیمیرو با گلزنی در فینال توانستند خود را به اعتدادی برسانند.

شیربیگی که پیش از مسابقه فینال ۶ بار گلزنی کرده بود، در مقابل ژاپن ۳ بار گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را به عدد ۹ برساند و در حالی که می رفت تا فوتسالیست های ایرانی عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کنند، آشیمیرو در شرایطی که بازی با نتیجه ۵ بر ۱ دنبال می شد و دختران ایرانی به دنبال حفظ نتیجه برای قهرمانی بودند، موفق شد یک بار دیگر گلزنی کند تا در روزی که تیم فوتسال بانوان ژاپن از قهرمانی بازماند، حداقل یکی از بازیکنان این تیم بتواند همراه با شیربیگی و اعتدادی عنوان خانم گلی را مشترکا به دست بیاورد.

گفتنی است فرشته کریمی بهترین بازیکن دوره قبلی مسابقات نیز با ۶ بار گلزنی موفق شد پس از ساچیهیا از تایلند و به همراه دو بازیکن دیگر، مقام سومی بهترین گلزنان مسابقات را از آن خود کند.

البته ذکر این نکته ضروری است که تیم ملی فوتسال بانوان ایران به دلیل قرار گرفتن در گروه چهارم که تنها سه تیم در آن حضور داشتند، یک بازی کمتر از ژاپنی ها انجام دادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال بانوان ایران تیم ملی فوتسال بانوان ایران سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران فوتسال قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا