Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@15:58:00 GMT

پایش سلامت جسمی کارکنان ناجا

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۸۷۸

به گزارش وانانیوز، 

 سردار سید احمدیان در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت، امداد و درمان ناجا که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس برگزار شد، گفت: کمتر پلیسی در دنیا برای خود بیمارستان و مراکز درمانی دارد اما این موضوع تجربه موفقی بوده و پلیس کشورهای پیشرفته چنین امکاناتی را دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دو بیمارستان در تهران و یک بیمارستان در کرمانشاه، مشهد، بندرعباس، اهواز، شیراز و تبریز دارد، گفت: بیمارستان کرمانشاه نیز در مرحله افتتاح اولی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمدیان با بیان اینکه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های پلیس به ماموران پلیس، پلیس‌های افتخاری و متهمان دستگیر شده از سوی پلیس خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهد، گفت: در مجموع در سال 95، 21 میلیارد و در سال 96، 32 میلیارد خدمات درمانی رایگان از سوی پلیس به این افراد ارائه شده است و از طرف دیگر نیز مردم عادی نیز می‌توانند بر اساس تعرفه‌های موجود به بیمارستان‌های ناجا مراجعه کنند.

وی از فعالیت سامانه پایش سلامت کارکنان ناجا خبر داد و گفت: در این سامانه کارکنانی که بین 20 تا 30 سال سن داشته باشند هر چهار سال کارکنان بین 30 تا 40 سال هر دو سال و کارکنان بالای 40 سال هر سال مورد انجام ارزیابی‌های حفظ سلامت قرار می‌گیرند و از مشکلات جسمی و دیگر مشکلات این افراد غربالگری می‌شود.

سید احمدیان همچنین با اشاره به سامانه گواهینامه معاونت بهداد ناجا افزود: همچنین آن دسته از افرادی که از نظر جسمی و روحی دارای مشکل و اخلال تشخیص داده می‌شوند برای دریافت گواهینامه، پرونده‌شان به مراکز درمانی معاونت بهداد ارجاع شده و پس از بررسی، یا گواهینامه به این افراد داده نمی‌شود و یا گواهینامه‌شان مشروط است.

وی رسیدگی به مسائلی چون تشخیص اعتیاد، معاینات مربوط به مشمولان سربازی و ... را نیز از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

معاون بهداد ناجا با اشاره به فعالیت تیم‌های واکنش سریع، افزود: در جنگ‌های نوین و شهری تیم‌های واکنش سریع نقش موثری دارند که در این زمینه ناجا و وزارت بهداشت در همکاری با هم نقش موثری دارند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: بیمارستان ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود