Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@15:55:45 GMT

تصاویر نوکیا ایکس فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۰۰۰۸

تصاویر نوکیا ایکس فاش شد

پول‌نیوز - تصاویری از گوشی هوشمند جدید و پرچمدار نوکیا موسوم به نوکیا ایکس به تازگی از سوی سازمان تنظیم مقررات چین TENAA منتشر شده است که به وضوح بسیاری از ویژگی ها و مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. هرچند که تصاویر منتشر شده از کیفیت بالایی برخوردار نبود ولی توانست تا حدی از میزان کنجکاوی طرفداران و مشتریان احتمالی این محصول جدید بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این تصاویر، نوکیا ایکس به یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز است. کیفیت و وضوح تصویر در این پرچمدار جدید ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مطرح شده است. دوربین نوکیا ایکس دوگانه بوده و بدنه ترکیبی از فلز و شیشه را داراست.

قرار است گوشی هوشمند نوکیا ایکس توسط شرکت اچ ام دی (HMD) بعنوان صاحب امتیاز حق فروش محصولات نوکیا، در جریان رویدادی در ۱۶ ماه مه میلادی معادل ۲۶ اردیبهشت معرفی و رونمایی شود.

شرکت اچ ام دی (HMD) که بیش از یک سال پیش برند نوکیا و حق فروش محصولات این شرکت را خریداری کرد، توانست در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی حدود ۴.۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند نوکیا را به بازارهای جهانی عرضه کند که این خود خبر بسیار خوشایندی برای این شرکت قدیمی به شمار می‌آید چراکه برای مدت‌ها نوکیا قادر نبود میزان فروش موفقیت‌آمیزی را به خود اختصاص داده و در عرصه رقابت تنگاتنگی که میان سازندگان گوشی‌های اندروید و iOS در گرفته بود، به خوبی به رقابت بپردازد.

پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت توانسته است میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و آن را از خطر ورشکستگی برهاند.

به نظر می‌رسد که نوکیا نیز به پیروی از شرکت اپل، می‌خواهد در کنار رونمایی از محصولات جدیدش، از یک گوشی هوشمند شگفت‌انگیز تحت عنوان نوکیا ایکس پرده‌برداری کند. البته نوکیا هنوز به طور رسمی حرفی از نام و نشان گوشی پرچمدار «نوکیا ایکس» به میان نیاورده است، اما دور تا دور محوطه نمایشگاه و محل برقراری رویداد نوکیا در چین، تصاویری نصب شده است که این نام را مطرح کرده است.

اچ ام دی به منظور ایجاد کنجکاوی و افزایش اشتیاق کاربران، نام دقیق و مشخصات آن را اعلام نکرده و از آن بعنوان یک سورپرایز یاد کرده است. اما شکل و ظاهر این پرچمدار بسیار شبیه به گوشی آیفون ۱۰ (ایکس) است که بدون لبه و حاشیه و با یک بریدگی کوچک در قسمت بالای گوشی به نظر می‌رسد از همتای آمریکایی خود دنباله‌روی کرده است.

جالب است که رونمایی از نوکیا ایکس در تاریخ ۱۶ ماه مه میلادی ( ۲۵ اردیبهشت) همزمان با معرفی گوشی وان پلاس ۶ در اروپاست که می‌تواند امکان مقایسه‌هایی را برای کاربران و تحلیلگران در این خصوص برانگیزد.







منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نوکیا ایکس پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود