Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ۱۹۰ درصدی توقیف خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از هفته گذشته طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف کاهش تصادفات رانندگی در سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظخار کرد: در همین راستا مأموران با استقرار در نقاط مختلف معابر و به ویژه شبکه بزرگراهی کشور نسبت به کنترل سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و نمایشی و ... برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایشی 78 درصدی داشته است، گفت: همچنین میزان توقیف خودروها نیز 190 درصد در مقایسه با مدت مشابه رشد داشته است.

جبارزاده افزود: ارتکاب تخلفات حادثه ساز علاوه بر اینکه سبب جریمه می‌شود منجر به توقیف خودرو و درج نمره منفی در گواهینامه رانندگی فرد متخلف نیز خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران در پاسخ به سوال ایسنا درباره نتایج طرح برخورد با تخلفات ساکن نیز گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز برخورد با تخلفات ساکن نیز در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیز اعمال قانون این خودروها و توقیف خودروها به ترتیب 10 و 28 درصد در هفته سوم اردیبهشت ماه رشد داشته است.

در همین زمینه: هنگام اعطای مجوز به پاساژها نظر پلیس درباره اثرات ترافیکی گرفته نمی‌شود چرا شماره گذاری ۹ مدل خودرو متوقف شد؟ | توضیحات پلیس

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق