Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران همایش توجیهی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر و معاونین ستاد شهرستانها امروز 22 اردیبهشت ماه در ساری برگزار شد.

در این همایش ولی الله امیری معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای تغییر فرهنگ در جامعه نیازمند برنامه است و برای اجرای برنامه نیاز به ساختار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ساختار امر به معروف و نهی از منکر استان مهیا شده است، افزود: این ساختار در چهار معاونت به انجام وظایف محوله خود می‌پردازد.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران نقش دبیران شوراها را در شکل گیری ستاد احیا و پیشبرد برنامه ها مهم دانست و تصریح کرد: همه سازمانها باید همراهی و همکاری داشته باشند تا آنچه که به دبیران شورا به عنوان وظایف آنان محول می‌شود بتوانند اجرایی کنند.

به گزارش ایکنا در این همایش به صورت کارگاه به بحث و پرسش و پاسخ پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد